• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
1
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان:

پرستارهای متقاضی خدمت در سراوان استخدام می شوند

  • کد خبر : 13576
  • ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹
پرستارهای متقاضی خدمت در سراوان استخدام می شوند
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در دیدار با نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع مشکلات کمبود نیروی سراوان در اولویت این دانشگاه است و در این راستا پرستاران و ماماهای بومی در سراوان استخدام می شوند.

به گزارش اخبارکار به نقل از خبرگزاری فارس از زاهدان؛ حبیب غزنوی اظهار کرد: دو سال قبل بیش از ۵۰ درصد مراکز خدمات جامع سلامت این منطقه فاقد پزشک بود، اما امروز تمامی مراکز دارای پزشک است.وی به مشکل اورژانس بیمارستان های سراوان در خصوص پزشک مقیم اشاره کرد و گفت: با پیگیری های فراوان، مشکل کمبود پزشک اورژانس در بیمارستان های ایرانمهر و رازی نیز مرتفع شد.
غزنوی افزود: با توجه به شرایط خاص سراوان، برای بروز رسانی مطالبات کارکنان تلاش کرده ایم و همچنان نیز از منابع در دسترس، این منطقه را ویژه در نظر می گیریم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان اینکه پرواز هواپیمای بال ثابت بر فراز شهر زاهدان، امکانی مهم برای نجات جان بیمارانی است که اعزامشان از لحاظ علمی و پزشکی ضروریست تصریح کرد: اولویت ما امکان نشستن این پرواز در سراوان و خدمت به بیماران بدحال حوزه است و در این زمینه رایزنی لازم در حال انجام است.
غزنوی در خصوص بیمارستان سوران نیز اظهار کرد: لازم است تا زیر ساختهای مورد نیاز مانند انشعاب آب به این بیمارستان برسد.
وی افزود: این بیمارستان از لحاظ ساختمانی آماده بهره برداریست اما هر جا پای جان انسان ها در میان باشد فقط ساختمان و تجهیزات جوابگو نیست و الزاماتی دارد.
در این دیدار ملک افضلی نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی هم گفت: تمام تلاش خود را تا آخرین روز نمایندگی برای بهبود و ارتقاء زیرساختهای نظام سلامت در منطقه سراوان بزرگ خواهم داشت.

لینک کوتاه : https://akhbarekar.ir/?p=13576

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.