• امروز : چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
2
مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس:

فرآیند جذب معلمان با شعار تربیت معلم به جای تامین معلم اجرایی شد

  • کد خبر : 9441
  • ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳
فرآیند جذب معلمان با شعار تربیت معلم به جای تامین معلم  اجرایی شد
مدیر کل آموزش و پرورش استان فارس در جلسه شورای اداری استان فارس که شامگاه چهارشنبه درشیراز تشکیل شد گزارشی از وضعیت استخدامی های آموزش و پرورش دراین استان ارائه کرد.

به گزارش اخبارکار عسکری دراین جلسه گفت: با اجرای رتبه بندی معلمان با همت دولت سیزدهم امسال هفت هزار معلم دارای شرایط در این استان متقاضی بازنشستگی شدند و فرآیند جذب معلمان یا شعار تربیت معلم به جای تامین معلم نیز امسال اجرایی شد.

او ادامه داد: در تابستان جاری سه مرحله استخدام به پایان رسیده یا در حال انجام است.

عسکری افزود: در نخستین آزمون استخدامی امسال در آموزش ابتدایی برای فارس سه هزار و ۹۰۰ داوطلب پذیرفته شده و در فرآیند مصاحبه نیز سه هزار و ۴۴۶ نفر شرکت کرده و یکزار و ۵۴۰ نفر پذیرفته شدند.

وی اضافه کرد: در دومین آزمون استخدامی برای تامین و تربیت نیروی معلم برای فارس ۲ هزار و ۲۴۸ نفر برای استخدام به عنوان معلم مقطع متوسطه مصاحبه شدند که یکهزار و ۴۰۰ نفر پذیرفته می‌شوند.

او اظهار کرد: در آزمون تربیت معلم امسال برای این استان یکهزار و ۴۲۳ دختر و یکهزار و ۵۳۰ پسر برای مصاحبه به دانشگاه فرهنگیان معرفی شد که پس از فرآیند مصاحبه یکهزار و ۵۰۱ نفر پذیرفته خواهند شد.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس، در خصوص فرایند نقل و انتقال معلمان هم گفت: امسال از ۶۲ هزار معلم ۹ هزار ۴۳۹ نفر متقاضی انتقالی به ناحیه یا شهرستانی دیگر بودند که چهار هزار و ۳۳۷ نفر به گردونه انتقال وارد شدند و نتیجه به صورت شفاف به استاندار و دستگاه‌های نظارتی ارسال شده است.

عسکری گفت: همچنین تاکنون بیش از ۶۷ هزار نفر برای سرویس مدرسه فارس ثبت نام کرده اند و که پیش بینی می‌شود این آمار به ۹۰ هزار نفر برسد.

لینک کوتاه : https://akhbarekar.ir/?p=9441

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.