• امروز : چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
6
جزییات پاسخ به اشکالات فرهنگیان این استان :

اعتراض ۴۰درصد فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد به طرح رتبه بندی به کجا رسید؟

  • کد خبر : 7264
  • ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۷
اعتراض ۴۰درصد فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد به طرح رتبه بندی به کجا رسید؟
در طرح رتبه بندی فرهنگیان سراسر کشور به عنوان شاهکار خدمات دولت مردمی ایران قوی در دولت سیزدهم که در ایستگاه پایانی قرار گرفته ، برخی معلمان نسبت به نحوه اجرای طرح اشکالاتی وارد دانستند که به گفته متولیان امر این موضوع هم مورد بررسی و در دست انجام است.

به گزارش اخبارکار به نقل از ایرنا،مطابق قانون نظام رتبه‌بندی به منظور افزایش کیفی فرآیند تعلیم و تربیت، اعتلای کرامت و منزلت اجتماعی معلمان، استقرار نظام پرداخت‌ها و بر اساس تخصص و شایستگی‌ها، عملکرد رقابتی معلمان، مهندسی نیروی انسانی، توسعه مستمر و نظام‌مند شایستگی‌های عمومی، تخصصی، حرفه‌ای و ترببتی و کیفیت عملکرد معلمان، تقویت انگیزه و رضایت‌مندی شغلی و ارتقای تعهد و تقویت هویت حرفه‌ای معلمان بر اساس نقشه جامع علمی کشور و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اجرا می‌شود.

جزییات پاسخ به اشکالات فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد به نحوه اجرای این طرح

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴۰ در صد از فرهنگیان استان در حوزه های مدیریتی به رتبه خود در طرح رتبه بندی اعتراض داشتند.

اعتراض ۴۰درصد فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد به طرح رتبه بندی به کجا رسید؟

ایمان سبحانی نژاد روز شنبه در جریان بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)مرکز یاسوج افزود: پس از اعلام نتایج رتبه رتبه بندی فرهنگیانی که به رتبه خود اعتراض داشتند مستندات خود را در سامانه rtb.medu.ir بارگذاری کردند.

وی عنوان کرد: همزمان کارگروه های بررسی اعتراضات فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شد و همه پرونده های کارکنان آموزش و پرورش بررسی شد.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: رتبه های یک و دوم بعد از تایید در مرحله شهرستانی در استان تایید می شود اما رتبه های سه تا پنج بعد از مراحل تایید در استان برای تایید نهایی به وزارت آموزش و پرورش ارسال می شود.

سبحانی نژاد ابراز امیدواری کرد: احکام همه فرهنگیان استان تا پیش از مهرماه امسال و آغاز سال تحصیلی ابلاغ شود.

زمان بررسی و اعلام پاسخ درخواست های میز خدمت در آموزش و پرورش

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سفر رئیس جمهور و استقرار چند روزه نمایندگان وزیر آموزش و پرورش در این استان گفت: یکهزار و ۹۰۰ در خواست مردم در سفر رییس جمهور در زمینه های مختلف مانند تبدیل وضعیت فرهنگیان،امور اداری و استخدام به میز خدمت در استان تسلیم شد.

سبحانی نژاد تاکید کرد: آن بخش از درخواست هایی که مربوط به استان است تا روز دوشنبه اعلام خواهد شد و بخشی که مربوط به وزارتخانه است در کمترین زمان ارسال و تعیین تکلیف می شود.

وی ابراز کرد: ۱۵ نفر کاربرفن آوری اطلاعات آموزش و پرورش مامور ثبت درخواست ها شدند.

استان ۷۲۶ هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد ۱۷۰ هزار دانش آموز و ۱۵ هزار معلم دارد

لینک کوتاه : https://akhbarekar.ir/?p=7264

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.