• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
5
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی خبرداد:

بانوان کارآفرین خراسان‌رضوی برای سه هزار و ۵۰۰ نفر اشتغالزایی کردند

  • کد خبر : 4738
  • ۰۵ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۷
بانوان کارآفرین خراسان‌رضوی برای سه هزار و ۵۰۰ نفر اشتغالزایی کردند
بانوان کارآفرین خراسان رضوی با استقرار در شهرکها و نواحی صنعتی برای سه هزار و ۴۹۰ نفر شغل ایجاد کرده‌اند که ۱۵ درصد آن در یک دهه گذشته انجام شده است.

به گزارش اخبارکار به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی،مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی در حاشیه نشست هم اندیشی بانوان صنعتگر و کارآفرین خراسان رضوی با دستگاه قضایی گفت: اشتغالزایی ۵۵۴ نفر از این تعداد که توسط بانوان کارآفرین خراسان رضوی انجام شده، مربوط به سال ۱۳۸۹ تاکنون بوده است.

جعفر فرشچی افزود: تعداد قراردادهای مربوط به زمین واگذار شده به بانوان کارآفرین خراسان رضوی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان تاکنون ۴۰۹ مورد با مساحت ۱۵۴ هکتار بوده است که آنان در این زمین ها ۱۶۷ واحد صنعتی را ایجاد کرده اند.

وی گفت: تعداد بانوان کارآفرین خراسان رضوی که تاکنون در حوزه صادرات محصولات واحدهای صنعتی شهرک ها و نواحی صنعتی استان فعال بوده اند ۴۲ نفر است.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی افزود: آنچه در چهار سال گذشته (از سال ۱۳۹۸ تاکنون) از آمار مذکور مربوط به بانوان کارآفرین خراسان رضوی است، شامل استقرار ۳۸ واحد صنعتی در ۴۹ هکتار از زمین های شهرک ها و نواحی صنعتی استان است، در این مدت ۲۵ نفر زن در حوزه صادرات محصولات واحدهای صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان فعالیت داشته اند.

لینک کوتاه : https://akhbarekar.ir/?p=4738

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.