• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
2

پیشنهاد استفاده از متخصصان صنعت و معدن به رئیس جمهور آینده

  • کد خبر : 18247
  • ۰۲ تیر ۱۴۰۳ - ۶:۵۱
پیشنهاد استفاده از متخصصان صنعت و معدن به رئیس جمهور آینده
کارشناس پیشکسوت معدنی و صنعتی به پیشنهاد استفاده از متخصصین صنعت و معدن به رئیس جمهور آینده اشاره کرد.

محمد حمیدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با اشاره به این که خدا رئیس جمهور شهید را رحمت کند، اظهار کرد: توقع از رئیس جمهور بعدی این است که مقابله با مواردی که در ادوار گذشته معادن و صنایع به صورت رابطه‌ای واگذار شد را بگیرد.
وی گفت: آمار دارم که یک فرد هشت معدن با نیروی اندک دارد و با رانت به دست آورد و یا فرد عکاسی که معدن را به نامش زدند و صبح فردا مولتی‌میلیاردر شد و وام چهار درصد هم به این افراد می‌دهند که درد جامعه است.
کارشناس معدنی و صنعتی با بیان اینکه برای افزایش جمعیت و ازدواج نیاز به اشتغال است، افزود: پیشنهاد به دولت آینده دارم که از متخصصان بازنشسته معدن برای مدیریت و فعالیت فنی و انتقال تجربیات دعوت کنند که نیروی جوان استخدام کنند و به آنها سهام بدهند و همه منتفع شوند.
وی که مدیرعاملی شرکت صنعتی و معدنی را هم در کارنامه خود دارد، خاطرنشان کرد: زمانی که مدیر شرکت بودم و ۱۳۷ نفر را استخدام کردم و امروز پس از سال‌ها کسی را دیدم که اشتغال داشت و گفت در بخش خصوصی کار می‌کند و حقوق بیشتری به دست می‌آورد.
حمیدی با اشاره به اینکه کارکردن در معدن متفاوت با سایر فعالیت‌ها است که غلظت خون بالا به دلیل استنشاق مختلف گاز‌ها در معدن است و بیماری‌های مختلف پشت‌سر کارگران است، گفت: حقوق اندک، بالارفتن سن و سالمندی نیروی انسانی از مشکلات فعالیت در معادن است و تولید نسل و افزایش جمعیت برای اشتغال و تقویت صنعت و معدن ضرورت دارد.

لینک کوتاه : https://akhbarekar.ir/?p=18247

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.