کارشناس مدیریت منابع انسانی
به گزارش روابط عمومی صاد، دارابودن مدرک کارشناسی ارشد و MBA در رشتههای مدیریت منابع انسانی و سایر رشتههای مرتبط، حداقل ۳ سال سابقه کار در حوزه مدیریت منابع انسانی و آشنایی با نرمافزارهای مربوطه از شرایط احراز در این شغل به حساب میآید (سابقه کار در حوزه فناوری اطلاعات و نظام مالی به عنوان مزیت لحاظ خواهد شد).
هلدینگ فنآوری و نوآوری بانک صادرات ایران (صاد)، جهت تکمیل تیم متخصصان خود در حوزه منابع انسانی، از یک کارشناس مدیریت منابع انسانی دعوت به همکاری میکند.
مهارتها و دانش مورد نیاز
- دارابودن رویکرد استراتژیک در حوزه مدیریت منابع انسانی
- تسلط بر موضوعات شرح شغل و شرایط احراز شغل
- آشنایی با نظامهای حقوق و دستمزد و جبران خدمت
- تسلط بر مقوله طبقهبندی مشاغل
- آشنایی با بودجهبندی حوزه مدیریت منابع انسانی
- آشنایی با قوانین کار، تأمین اجتماعی و مالیاتی
- مهارت تحلیل شاهدمحور
- مهارتهای ارتباطی (نوشتاری و کلامی)
- مهارت شبکهسازی تخصصی
- مهارت تصمیمگیری و حل مسئله
- توانایی کار با سامانههای مدیریت منابع انسانی (HRIS)
- مهارت پیشرفته در استفاده از نرمافزارهای MS Office
- آشنایی با سامانههای ERP
- تسلط به زبان انگلیسی
شرح وظایف و مسئولیتها
- طراحی و استقرار نظام بهبود تجربه کارکنان در گروه صاد
- پایش مستمر بازار کار با رویکرد شناسایی روندها، فرصتها و تهدیدها
- طراحی و تدوین راهبرد حوزه مدیریت منابع انسانی منطبق با برنامه راهبردی گروه صاد
- طراحی نظام حقوق و دستمزد منطبق بر روش گریدینگ شغلی
- طراحی و استقرار نظام حفظ و نگهداشت کارکنان
- طبقهبندی مشاغل و طراحی مسیرهای شغلی
- طراحی بهینه چارچوب قراردادهای پرسنلی
- تهیه قراردادها و صدور احکام مختلف شامل استخدام، تغییر حقوق، تغییر شغل و پایان خدمت
- تدوین و بهروزرسانی شرح شغل و شرایط احراز شغل
- تدوین و بهروزرسانی آئیننامهها و دستورالعملهای حوزه مدیریت منابع انسانی
- مدیریت ریسک حوزه مدیریت منابع انسانی
- پایش مستمر و آسیبشناسی رضایتمندی کارکنان
- مستندسازی
- پایش مستمر ادبیات آکادمیک و تجربیات جهانی جدید در حوزه مدیریت منابع انسانی
مزایا و تسهیلات
- بیمه درمان تکمیلی
- امکان دریافت تسهیلات
- پاداش و کارانه
- کمکهزینه دوره آموزشی
- هزینه ناهار و ایاب ذهاب
- امکانات ورزشی
- بستهها و هدایای مناسبتی
- بن خرید
کارشناس کنترل پروژه
دارابودن مدرک کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات، مهندسی صنایع، MBA، مهندسی فناوری اطلاعات و سایر رشتههای مرتبط، حداقل ۳ سال سابقه کار در حوزه برنامهریزی و کنترل پروژه از شرایط احراز این شغل بهحساب میآید (سابقه کار در حوزه فناوری اطلاعات و نظام مالی بهعنوان مزیت لحاظ خواهد شد).
مهارتها و دانش موردنیاز
- آشنایی با مفاهیم مدیریت پروژهها و استاندارد PMBOK
- آشنایی با نرمافزارهای Primavera، MSP و Office
- آشنایی با اقدامات برنامهریزی و کنترل پروژه بخشهای مهندسی و تدارکات
- آشنایی با مفاهیم برنامهریزی و کنترل پروژه
- مسلط به مفاهیم جریان نقدینگی پروژه و بودجهبندی پروژه و کنترل آنها
- آشنا با مفاهیم مدیریت ریسک
- آشنایی با تکنیک Earned Value
- آشنایی با مدلهای چابک
- توانایی مستندسازی، عارضهیابی و حل مسئله
- مهارت گزارشنویسی
- روحیه کار تیمی، پیگیری و برقراری ارتباط مؤثر با همکاران و ارکان پروژه
- مسلط به زبان انگلیسی
شرح وظایف و مسئولیتها
- تهیه و تدوین Charter، Project، CBS، PMS و WBS
- تهیه برنامه زمانبندی مبنا، جبرانی و مقطعی پروژه به همراه منابع
- تهیه و تدوین گزارشها ادواری، مدیریتی و داشبورد
- کنترل عملیات، محدوده، زمان، تغییرات، ریسکها، اسناد و مدارک پروژهها
- کنترل وضعیت پیشرفت پروژهها و ارائه راهکارهای مناسب جهت اجرای پروژهها مطابق با برنامه زمانبندی
- آنالیز انحرافات و تأخیرات پروژهها و ارائه گزارشها لازم
- تهیه بانک اطلاعات مستندات پروژه
- مستندسازی، طبقهبندی و آرشیو مستندات پروژه
- تهیه و ارائه گزارشها ماهانه و مدیریتی و برگزاری و مدیریت جلسات هماهنگی پروژه
- کنترل و نظارت واحدهای مختلف پروژه و تهیه گزارشها آنالیز تأخیرات به تفکیک هر واحد
- ارزیابی کیفیت پروژه
- تهیه دستورالعملها و فرمهای برنامهریزی و کنترل پروژه
- تعریف KPIهای پروژه
- تعامل دائم با ذینفعان
مزایا و تسهیلات
- بیمه درمان تکمیلی
- امکان دریافت تسهیلات
- پاداش و کارانه
- کمکهزینه دوره آموزشی
- هزینه ناهار و ایابوذهاب
- امکانات ورزشی
- بستهها و هدایای مناسبتی
- بن خرید
از علاقهمندان به عضویت در گروه صاد دعوت میشود رزومه خود را به آدرس info@saad.holdings ارسال کنند. لطفاً در قسمت عنوان ایمیل، نام شغل موردنظر را بنویسید.
نگاهی به هلدینگ صاد
هلدینگ فناوری و نوآوری صاد از دیماه سال ۱۳۹۹ به طور رسمی کار خود را آغاز کرد. راهاندازی این مجموعه با رویکرد ایجاد تحول دیجیتال در بدنه بانک صادرات و اجرای طرحهای استراتژیک در حوزه فناوری اطلاعات صورت گرفت و برایناساس سهماهه پایانی سال ۱۳۹۹ با تمرکز بر جذب نیروهای متخصص و تأمین زیرساختهای موردنیاز سپری شد و از ابتدای سال ۱۴۰۰ فعالیت اصلی هلدینگ صاد با تخصیص چهار شرکت فناوری اطلاعات به زیرمجموعه هلدینگ کلید خورد.