• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
3

نماگر نیروی انسانی دستگاه‌های اجرایی استان یزد منتشر شد

  • کد خبر : 10438
  • ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹
نماگر نیروی انسانی دستگاه‌های اجرایی استان یزد منتشر شد
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد: نماگر نیروی انسانی سال ۱۴۰۱ دستگاه‌های اجرایی استان یزد با هدف ارائه اطلاعات و تصویری دقیق از نظام اداری و ساختاری دستگاه‌های اجرایی منتشر شد.

به گزارش اخبارکار به نقل از خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، جلال عرب خردمندگفت: نماگر نیروی انسانی سال ۱۴۰۱ دستگاه‌های اجرایی استان یزد با هدف ارائه اطلاعات و تصویری دقیق از نظام اداری و ساختاری دستگاه‌های اجرایی بعنوان زیربنای هرگونه سیاستگذاری و برنامه‌ریزی توسعه‌ای از سوی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد منتشر شد. نماگر نیروی انسانی دستگاه‌های اجرایی استان یزد منتشر شد

وی ادامه داد: نماگر نیروی انسانی سال ۱۴۰۱ دستگاه‌های اجرایی استان یزد شامل ۱۲۷ دستگاه اجرایی به تفکیک جنسیت، نوع استخدام و مدرک تحصیلی به استثنای دستگاه‌های انتظامی، نظامی، امنیتی و قضایی تهیه شده است. 

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد خاطر نشان کرد: این امر با هدف ارائه اطلاعات و تصویر دقیق از نظام اداری و ساختار دستگاه‌های اجرایی بعنوان زیربنای هرگونه سیاستگذاری و برنامه‌ریزی توسعه‌ای صورت گرفته است. 

خردمند ادامه داد: طبق این گزارش، تعداد کارکنان دولت در استان بر اساس آخرین آمار تا پایان سال ۱۴۰۱ در ۱۲۷ دستگاه اجرایی جمعا ۵۲ هزار و ۴۲ نفر هستند که حدود ۴۸ درصد به صورت رسمی و مابقی در قالب سایر اشکال به کارگیری اعم از پیمانی، قراردادی و … به خدمت مشغول هستند. 

وی افزود: ۳۳ درصد نیرو‌های انسانی در آموزش و پرورش و ۲۳ درصد در دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی و مابقی یعنی ۴۴ درصد در سایر دستگاه‌های اجرایی خدمت می‌کنندوکیفیت نیروی انسانی از نظر تحصیلات دانشگاهی در بدنه دولت رشد محسوسی داشته و شاهد افزایش نیروی انسانی با تحصیلات دانشگاهی در استان هستیم. 

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد گفت: همچنین ۷۱ درصد کارکنان دولت در استان یزد لیسانس به بالا بوده و ۵ درصد آنان در استان دارای مدرک دکتری هستند 

جلال عرب خردمند افزود: بهره‌مندی از نیروی انسانی باانگیزه و متخصص از الزامات تحقق برنامه‌های توسعه‌ای در استان یزد است.

لینک کوتاه : https://akhbarekar.ir/?p=10438

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.