• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
6

نتفلیکس آگهی استخدام برای متخصص هوش مصنوعی گذاشت

  • کد خبر : 7683
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۷:۲۱
نتفلیکس آگهی استخدام برای متخصص هوش مصنوعی گذاشت
اخبارکار - نتفلیکس که یک پلتفرم تولید سریال و فیلم و مستند برای نمایش خانگی است، پس از انتشار آگهی کار برای استخدام متخصص هوش مصنوعی با واکنش مملو از عصبانیت بازیگران و نویسندگان برجسته هالیوود روبرو شده است.

این آگهی کاری برای پیوستن به تیم یادگیری خودکار این شرکت است، که براساس یک الگوریتم به بینندگان کمک می‌کند برنامه‌های جدیدی را برای تماشا انتخاب کنند.
به گزارش ایتنا و به نقل از بی‌بی‌سی، نتفلیکس گفته که دستمزد فرد استخدام شده تا ۹۰۰ هزار دلار در سال خواهد بود، که همین امر موجب خشم زیادی در صنعت سینما و تلویزیون شده است.
اتحادیه‌های هالیوود به دلیل نگرانی در مورد اینکه چگونه هوش مصنوعی بر صنعت سرگرمی و پرداخت دستمزدها تأثیر می‌گذارد در حال حاضر دست به اعتصاب زده‌اند.
چندین آگهی استخدام برای اولین بار روز سه‌شنبه منتشر شد که در بیشتر آنها نتفلیکس گفته به متخصصان در زمینه هوش مصنوعی در زمینه‌های مختلف نیاز دارد.
در آگهی منتشر شده چندان واضح نیست که آیا کسی که با این دستمزد بالا استخدام می‌شود قرار است در خصوص محتوا در فیلم‌ها و سریال‌های تولید شده نتفلیکس مشاوره بدهد یا خیر.
در یک آگهی دیگر گفته شده به یک مدیر در تیم یادگیری خودکار نیاز است و کارمند آینده بایستی «بازخورد‌ها را جمع آوری کرده و نیازهای کاربر را درک کند» و در نهایت به تصمیم گیری‌ها در سرمایه گذاری کمک کند.

لینک کوتاه : https://akhbarekar.ir/?p=7683

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.