• امروز : چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
4
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش :

صدور مجوز استخدام نیروی خدماتی مدارس در حال پیگیری است 

  • کد خبر : 6946
  • ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
صدور مجوز استخدام نیروی خدماتی مدارس در حال پیگیری است 
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت : با رایزنی های صورت گرفته میان وزرات آموزش و پرورش و سازمان امور استخدامی کشور صدور مجوز استخدام نیروی خدماتی مدارس در حال پیگیری است.


به گزارش اخبارکار به نقل از اداره اطلاع رسانی و  روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد؛ احمدی لاشکی با اشاره به کمبود شدید سرایدار و نیروهای خدماتی در مدارس گفت :  متاسفانه بیش از ۱۰ ساله که وزارت آموزش و پرورش  در این حوزه کار خاصی انجام نداده است  . و این موجب شد که خیلی از نیروهای خدماتی مدارس ما  بازنشسته شوند . و با کمبود شدید نیروهای خدماتی در مدارس مواجه شویم . 
وی افزود : متاسفانه مدارس ما  وضعیت خوبی ندارند حتی به خاطر نداشتن سرایدار  در برخی از نقاط کشور حجم سرقت از مدارس افزایش پیدا کرده  و ما باید سریعا اقداماتی رو انجام بدهیم .   
 لاشکی افزود : وزارت آموزش و پرورش و شخص وزیر محترم رایزنی ها را  با دولت شروع کرده اند  و امیدواریم هر چه سریعتر این موضوع به نتیجه برسد و مجوز استخدام نیروی خدماتی مدارس  صادر شود . 
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش افزود :بعضی ها  فکر می‌کنند که نیروهای سرایدار و خدماتی مدارس فقط کار مراقبت از مدرسه و یا بحث نظافت از مدرسه رو عهده دار هستند اما در حقیقت نگاه وزارت آموزش و پرورش به این عزیزان نگاه تربیتی است .

لینک کوتاه : https://akhbarekar.ir/?p=6946

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.