• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
8
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان اعلام کرد:

جزئیات تبدیل وضعیت معلمان و استخدام طلاب در مدارس

  • کد خبر : 1818
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷
جزئیات تبدیل وضعیت معلمان و استخدام طلاب در مدارس
آموزش و پرورش جزئیات تبدیل وضعیت استخدامی معلمان خرید خدمات و استخدام طلاب در مدارس را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار اخبار کار محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه استان اصفهان کماکان با چالش کمبود نیروی انسانی روبه‌رو است، اظهار داشت: این کمبود نیرو بدلیل ترک فعل همکاران ما و بخشی از حاکمیت در سنوات اخیر بوده که باید سالانه ۲۵ هزار نفر دانشجو معلم از دانشگاه فرهنگیان پذیرش می‌شد اما طبق قانون عمل نشده و برخی سال‌ها به حدود سه هزار نفر سهمیه پذیرش نیرو در کشور کاهش یافته بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه سهمیه جذب معلم در استان اصفهان سال گذشته ۲ هزار و ۳۰۹ نفر بود، گفت: تلاش می‌کنیم که امسال نیز همین تعداد سهمیه جذب در استان داشته باشیم اما از نظر فضای فیزیکی نیز مشکلاتی در استان داریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه امسال حدود ۱۰ هزار نفر از معلمان استان بازنشسته می‌شوند که باید بخشی از آنان را برای کمبود نیرو حفظ کنیم، خاطرنشان کرد: نتایج آزمونی که برای جذب معلم دوره ابتدایی، هشتم اردیبهشت ماه امسال توسط سازمان سنجش برگزار شد، خرداد ماه مشخص خواهد شد.

ابراهیمی با بیان اینکه سهمیه جذب معلم ابتدایی در استان اصفهان یک هزار و ۶۷۱ نفر است، افزود: در حال رایزنی برای سهمیه جذب یک هزار و ۶۷۱ نفر نیروی آموزش متوسطه هستیم.

او تصریح کرد: جذب نیروی خدماتی در دستور کار است و اگر مصوبه آن گرفته شود تا شهریور ماه یا اوایل سال تحصیلی آینده شماری از نیروهای خرید خدماتی که در آزمون شرکت کردند و تعدادی نیز در حوزه پرورشی جذب خواهیم کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان، شمار معلمان خرید خدمات استان را چهار هزار و ۳۰۰ اعلام و اضافه کرد: نیروهای خرید خدمات بواسطه تجربه خوبی که دارند امسال برای شرکت در آزمون ترغیب شدند که حدود ۵۰۰ نفر از آنان امسال از طریق آزمون جذب و تبدیل وضعیت می‌شوند.

لینک کوتاه : https://akhbarekar.ir/?p=1818

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.