• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
3
برای استخدام هزار نفر در سازمان آموزش وپرورش استثنایی آغازشد:

ثبت‌نام آزمون استخدامی کار درمانگری و گفتار درمانگری

  • کد خبر : 9297
  • ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰
ثبت‌نام آزمون استخدامی کار درمانگری و گفتار درمانگری

به گزارش اخبارکار به نقل از ایسنا، فراخوان ثبت‌نام در آزمون استخدامی مربی امور آموزش معلولان از طریق مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس https://hrtc.ir منتشر شد. این آزمون تحت عنوان مربی امور آموزش معلولان و برای استخدام کار درمانگران و گفتار درمانگران برگزار می‌شود و متقاضیان شرکت در این آزمون به مدت دو هفته […]

به گزارش اخبارکار به نقل از ایسنا، فراخوان ثبت‌نام در آزمون استخدامی مربی امور آموزش معلولان از طریق مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس https://hrtc.ir منتشر شد.

این آزمون تحت عنوان مربی امور آموزش معلولان و برای استخدام کار درمانگران و گفتار درمانگران برگزار می‌شود و متقاضیان شرکت در این آزمون به مدت دو هفته مهلت دارند تا در این آزمون ثبت‌نام کنند.

همچنین کارت شرکت در این آزمون دوشنبه ۱۷ مهر منتشر شده و آزمون نیز در یکی از روزهای ۲۰ یا ۲۱ مهر در مراکز استان‌ها برگزار می‌شود و از نظر توزیع جنسیتی مردان و زنان به یک نسبت می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

پیش از این حمید طریفی حسینی رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با بیان اینکه این آزمون استخدامی ۲۰ یا ۲۱ مهر برگزار می‌شود، گفته بود: ۱۷ مهر ماه کارت ورود به جلسه آزمون منتشر می‌شود، مکان و ساعت برگزاری و حوزه امتحانی در کارت ورود به جلسه متقاضیان مشخص شده و آزمون به صورت متمرکز در مراکز استان‌ها برگزار می‌شود.

به گفته وی، از نظر توزیع جنسیتی، مردان و زنان به یک نسبت می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

به گزارش ایسنا، متقاضیان می‌توانند با مراجعه به مرکز آزمون جهاددانشگاهی به آدرس https://hrtc.ir ضمن دریافت دفترچه راهنما آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی مربی امور آموزش معلولین، در این آزمون ثبت‌نام کنند.
لازم به ذکر است حمید طریفی حسینی درمورد این آزمون گفته است : برای اولین بار در دو دهه اخیر، شرایطی برای وزارت آموزش و پرورش فراهم شده است که بتواند جذب نیروی توانبخشی متخصص برای این مدارس استثنایی و مراکز داشته باشد.

وی افزود: مراکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله بهنگام جدیداً ایجاد شده‌اند و حالت ارتقاء یافته مراکز مشکلات ویژه یادگیری هستند که ارتقای کارکردی و مأموریتی پیدا کرده‌اند.

لینک کوتاه : https://akhbarekar.ir/?p=9297

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.