• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
2

تا ابتدای هفته آینده همه کلاس های درس معلم خواهند داشت

  • کد خبر : 9799
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹
تا ابتدای هفته آینده همه کلاس های درس معلم خواهند داشت
مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد: حدود ۱۰۰ نفر معلم در استان کسری داریم که تا ابتدای هفته آینده ، مشکل کلاس‌های بدون معلم رفع خواهد شد.

به گزارش اخبارکار به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکزیزد، محمدکاظم رحیمی نژاد در گفتگو با خبر رادیو یزد با اشاره به اینکه کمتر از هفت دهم درصد کلاس‌های درس در استان بدون معلم بوده است، گفت: کسری نیروی معلم در استان یزد، حدود ۱۰۰ نفر است که این  کسری به صورت موردی بررسی  می‌شود و معلمان از راه‌هایی جز استخدام‌های آموزش و پرورش جذب خواهند شد و حداکثر تا ابتدای هفته آینده مشکل کلاس‌های بدون معلم رفع می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد همچنین از والدین دانش آموزان پایه‌های اول و دهم، به ویژه کلاس‌های فنی و حرفه‌ای خواست هرچه سریع‌تر فرزندان خود را ثبت نام کنند، چون تا زمانی که ثبت نام تکمیل نشده باشد امکان توسعه سنواتی و تکمیل کلاس‌های درسی به صورت سیستمی وجود ندارد.

رحیمی نژاد در پاسخ به این سوال که آیا جذب معلم در سال جاری دیگر نخواهیم داشت اظهار داشت: در سال جاری چهار مرحله جذب نیرو در آموزش و پرورش در حال انجام است که دو مرحله آن انجام شده و دو مرحله دیگر تا پایان سال انجام خواهد شد.

وی با اعلام اینکه خارج از این چهار مرحله جذب نیرویی نخواهیم داشت، افزود: در مرحل اول تعداد ۲۹۵ نفر از معلمان آموزش ابتدایی و پرورش استثنایی جذب آموزش و پروش شده اند و در حال حاضر مشغول تدریس هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: در مرحله دوم حدود ۳۵۰ نفر از معلمان رشته‌های دبیری در حال جذب هستند که مرحله مصاحبه آن‌ها تکمیل شده است و احتمالا تا اوایل آبان ماه نتایج نهایی اعلام می‌شود.  

رحیمی نژاد ادامه داد: در مرحله سوم فرآیند استخدام معلمان تربیتی انجام خواهد شد که تا یک ماه آینده، سازمان سنجش شرایط آن را اعلام می‌کند و در مرحله چهارم نیرو‌های خدماتی و بابا‌های مدرسه به  استخدام آموزش و پرورش درخواهند آمد.

لینک کوتاه : https://akhbarekar.ir/?p=9799

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.