• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
4

اعلام نحوه مراجعه معرفی شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش آذربایجان غربی

  • کد خبر : 16568
  • ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۷:۲۲
اعلام نحوه مراجعه معرفی شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش آذربایجان غربی
نحوه مراجعه معرفی شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش «ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال 1403» درآذربایجان‌غربی مشخص شد.

به گزارش پایگاه خبری اخبارکار به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد ، براساس اطلاعیه‌ اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی، معرفی شدگان براساس زمان بندی اعلام شده در سامانه کارا « جذب و استخدام» در فرآیند بررسی مدارک و مستندات خود اظهاری و پژوهشی و پزشکی با درست داشتن یک عدد پوشه سفید روغنی و اصل مدارک خواسته شده در اطلاعیه شماره ۴ به مکان بررسی مدارک و مستندات به  آدرس های تعیین شده مراجعه کنند.

داوطلبان از کاربرگ تکمیل شده اعلام آمادگی و ارائه مدارک لازم برای بررسی فرایند ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی یک نسخه پرینت تهیه کرده و ضمن الصاق یک قطعه عکس پرسنلی و درج کدرهگیری و امضاء و اثر انگشت درزمان مراجعه برای بررسی مدارک به مسئول بررسی اسناد و مدارک تحویل دهند.

براین اساس داوطلب از فرآیند استخدام در آموزش و پرورش حذف می شود.

بدیهی است با توجه به مفاد دفترچه آزمون، مراجعه نکردن داوطلب و تکمیل نکردن برگ ها در مهلت مقرر به منزله انصراف تلقی می شود.

در نظر داشته باشید کارشناسان امور اداری و آموزشی و پژوهشی صرفا مدارک و مستندات بارگذاری شده توسط داوطلب را بررسی خواهند نمود و مدارک خارج از سامانه کارا قابل بررسی نخواهد بود.

لینک کوتاه : https://akhbarekar.ir/?p=16568

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.