• امروز : چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
5

اعتصاب پرستاران انگلیسی جهت بهبهود وضعیت شغلی

  • کد خبر : 11419
  • ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۵
اعتصاب پرستاران انگلیسی جهت بهبهود وضعیت شغلی

به گزارش اخبارکار به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ پیشنهاد دولت به درخواست پرستاران برای بهبود شرایط کاری و دستمزدشان خشم آنان را برانگیخته و اتحادیه پرستاران اعلام کرد در واکنش به پیشنهاد دولت دور جدید اعتصاب‌های خود را شکل خواهند داد.اتحادیه صنفی پرستاران این کشور مبلغی را که به ارشدترین پرستاران شاغل در سازمان ملی […]

به گزارش اخبارکار به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ پیشنهاد دولت به درخواست پرستاران برای بهبود شرایط کاری و دستمزدشان خشم آنان را برانگیخته و اتحادیه پرستاران اعلام کرد در واکنش به پیشنهاد دولت دور جدید اعتصاب‌های خود را شکل خواهند داد.
اتحادیه صنفی پرستاران این کشور مبلغی را که به ارشدترین پرستاران شاغل در سازمان ملی بهداشت و درمان انگلیس پیشنهاد شده غیر منصفانه و غم انگیز دانست و با رد آن از برنامه ریزی برای آغاز دور جدید اعتصاب‌ها در این کشور خبر داد.
به گفته آنان دولت نشان داده است که برای اصلاح پرداخت دستمزد برخی از مدیران ارشد این سازمان اراده سیاسی دارد، اما بقیه با کمترین افزایش حقوق در بخش دولتی باقی مانده اند.
پروفسور رنجر عضو ارشد اتحادیه پرستاران به رسانه‌های انگلیسی گفت: پیشنهاد دولت خشم اعضای ما را بیشتر شعله ور می‌کند و احتمال توالی بیشتر اعتصابات پرستاری را افزایش می‌دهد.
وی افزود: این مایه تاسف است که با گذشت بیش از یک سال اعتصاب‌های متناوب دولت حاضر نشده است به خواست پرستاران توجه کند و همچنان به کم‌ارزش کردن حرفه ما ادامه می‌دهد.
پرستاران می‌گویند در حالی دولت نسبت به خواست آنان بی توجه است که کمبود پرستار در سازمان ملی بهداشت ودرمان این کشور، فشار کاری مضاعفی بر آنان وارد کرده است.
آنان دولت را متهم کرده اند که شرایطی ایجاد کرده است که نه تنها انگیزه استخدام افراد در سازمان ملی بهداشت و درمان را از بین برده است بلکه موجب استعفا یا مهاجرت پرستاران شاغل از این کشور شده است.
این شرایط در حالی است که بر اساس گزارش سازمان ملی بهداشت و درمان انگلیس هم اکنون بیش از هفت میلیون و هشتصد هزار بیمار از جمله بیماران سرطانی و کودکان بیمار در فهرست انتظار آغاز درمان در بیمارستان‌های دولتی این کشورند.

لینک کوتاه : https://akhbarekar.ir/?p=11419

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.