به گزارش اخبارکار به نقل از سایت وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی، جعفر کاشانی، با اعلام این خبر افزود: با عنایت به لزوم هوشمندسازی فرآیندهای مرتبط با خدمات کاریابی و بهبود ارائه خدمات مشاوره و هدایت شغلی به کارجویان و کارفرمایان و نیز ایجاد شفافیت در بازار کار و در راستای رفع دغدغههای مدیران محترم دفاتر کاریابی، سامانه جستجوی شغل به نشانی: https://shoghl.mcls.gov.ir توسط دفتر توسعه نهادهای اشتغال و هدایت نیروی کار مورد بازبینی و طراحی مجدد قرار گرفت و بهره برداری از آن آغاز شد.
وی در ادامه به تشریح فعالیت هایی که از طریق سامانه جستجوی شغل صورت می گیرد، پرداخت و گفت: از طریق این سامانه، کارفرماهایی که نیاز به نیروی کار دارند، ثبت نام نموده و پس از بررسی ادعای آنها در مورد کسب و کار و کارفرما بودنشان، به کاریابی هایی که در کشور فعالیت دارند، متصل شده و میتوانند، درخواست خود را برای اخذ نیروی کار، ثبت نمایند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان با اشاره به اینکه این سامانه، بخشی تحت عنوان ثبت نام کارجو و بخش دیگری، تحت عنوان ثبت نام کارفرما دارد، گفت: از طریق این سامانه، کارفرما و کارجو می توانند، بهترین گزینه انتخابی را در کوتاه ترین زمان و صرف کمترین هزینه، داشته باشند.