• امروز : چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
6

برگزاری آیین افتتاحیه دومین دوره آموزشی نیروهای جدیدالاستخدام در دیوان محاسبات

  • کد خبر : 9770
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸
برگزاری آیین افتتاحیه دومین دوره آموزشی نیروهای جدیدالاستخدام در دیوان محاسبات

به گزارش اخبارکار به نقل از خبرگزاری برنا؛ محمد محمدی رئیس مرکز آموزش و برنامه ریزی دیوان محاسبات کشور در افتتاحیه این دوره آموزشی با مهم و حساس دانستن جایگاه دیوان محاسبات کشور اظهار داشت: این نهاد به عنوان یک سازمان نظارتی در کشور، جزو معدود نهادهایی است که صراحتاً در قانون اساسی از آن […]

به گزارش اخبارکار به نقل از خبرگزاری برنا؛ محمد محمدی رئیس مرکز آموزش و برنامه ریزی دیوان محاسبات کشور در افتتاحیه این دوره آموزشی با مهم و حساس دانستن جایگاه دیوان محاسبات کشور اظهار داشت: این نهاد به عنوان یک سازمان نظارتی در کشور، جزو معدود نهادهایی است که صراحتاً در قانون اساسی از آن نام برده شده است.

وی در ادامه تاکید کرد: دیوان محاسبات به دلیل نوع ماموریتی که قانون برای این نهاد درنظر گرفته، با نگاهی فنی و تخصصی به قضایا ورود می کند.

رئیس مرکز آموزش و برنامه ریزی دیوان محاسبات خاطر نشان کرد: توجه ویژه به موضوع آموزش، یکی از مهمترین مواردی است که این نهاد نظارتی، برای رشد و ارتقای نیروی انسانی متخصص در دستور کار خود قرار داده است.

توجه به اخلاق حرفه ای نکته دیگری بود که رئیس مرکز آموزش دیوان محاسبات کشور به آن اشاره کرد و گفت: نیروهای دیوان محاسبات همواره با تکیه بر دانش تخصصی خود، رسیدگی و نظارت ها را در چارچوب مشخص پیش می برند و این نگاه تخصص گرایانه در این نهاد نظارتی یکی از وجوه تمایز و دلایل اثرگذاری در این مجموعه است.

لازم به ذکر است، این دوره آموزشی از ۸ الی ۲۰ مهرماه ۱۴۰۲ و با حضور ۹۰ نفر از حسابرسان جدیدالورود از استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان های رضوی، شمالی و جنوبی، خوزستان، زنجان و سمنان، به همت دفتر آموزش و بهسازی منابع انسانی در حال برگزاری است.

لینک کوتاه : https://akhbarekar.ir/?p=9770

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.