• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
3

استخدام تضمین شده دانشجویان از طریق بورس صنعتی

  • کد خبر : 9658
  • ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
استخدام تضمین شده دانشجویان از طریق بورس صنعتی
رئیس دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: بورس صنعتی فرصت خوبی برای دانشجویان است و علاوه بر اینکه حقوق دریافت می‌کنند و فارغ‌التحصیل می‌شوند استخدام‌شان در صنایع تضمین شده است.

به گزارش اخبارکار ، امیررضا شاهانی رئیس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس دررابطه با بورس صنعتی گفت: در بورس صنعتی توافقنامه‌ای با شرکت سایپا امضا کرده‌ایم که وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نیز در این راستا زحمات زیادی کشیدند. 

وی افزود: در بورس صنعتی برای ۵ رشته مهندسی مکانیک، برق، کامپیوتر، صنایع و مواد دانشجو خواهیم پذیرفت، این دانشجویان از طریق کنکور وارد می‌شوند و  در ابتدای تحصیل‌شان بورسیه سایپا می‌شوند، به عنوان مثال در مهندسی صنایع، مهندسی صنایع بورس هم داریم که محتوای دروس یکی است و فقط تفاوتش در این است که یک بخشی بورسیه هست و استخدامشان تضمین شده است. 

* رتبه‌های خوبی متقاضی بورس صنعتی هستند

رئیس دانشگاه صنعتی خواجه نصیر خاطرنشان کرد: ویژگی بورس صنعتی این است که دانشجویان این دوره از همان ابتدای امر از شرکت سایپا حقوق دریافت خواهند کرد که حقوق‌شان هم قابل توجه است.

شاهانی اضافه کرد: این یک فرصت خوب برای دانشجویان است زیرا علاوه بر اینکه حقوق دریافت می‌کنند و فارغ‌التحصیل می‌شوند، استخدام می‌شوند و برآوردمان این است که رتبه‌های خوبی متقاضی این قسمت شوند.

لینک کوتاه : https://akhbarekar.ir/?p=9658

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.