• امروز : چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
3

اخذ ۱۷ هزار پست محل برای استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران

  • کد خبر : 8745
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶
اخذ ۱۷ هزار پست محل برای استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران
مشاور رئیس سازمان ثبت احوال و نماینده شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران کل کشور از اختصاص و اخذ ۱۷ هزار پست محل برای استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران در سال گذشته خبر داد.

به گزارش اخبارکار به نقل از ایسنا ، محمدرضا بیدکی شنبه ۲۸ مرداد در جلسه بررسی مشکلات ایثارگران شهرستان رزن، اظهار کرد: در سال گذشته ۱۷ هزار پست محل برای استخدام فرزندان شهدا پیشنهاد و مجوز آن اخذ شد که متأسفانه تنها ۱۱ هزار نفر شرکت کننده داشتیم و از این تعداد، ۹۰۰۰ نفر در آزمون شرکت کردند و تنها ۷۸۰۰ نفر برای استخدام مراجعه داشتند.

وی با بیان اینکه سال گذشته در رابطه با سهمیه ۱۷ هزار نفری پست محل برای استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران استقبال خوبی نشد، افزود: در حال حاضر ۳۰۰۰ نفر برای استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران دارای ظرفیت تکمیلی هستیم که از طریق بنیاد شهید و ایثارگران اعلام می‌شود.

بیدکی ادامه داد: باید ظرفیت تکمیلی ۳۰۰۰ نفر تا ۱۱ هزار نفر که جا مانده اند تعیین تکلیف شود تا بتوانند مابقی ایثارگران ترجیحا فرزندان شهدا و ایثارگران جذب شوند.

وی با تأکید بر اینکه معرفی و تقدیر از فرمانداران ممتاز هر یک از شهرستان‌های استان ضرورت دارد، خاطرنشان کرد: فرماندارانی که دارای فعالیت و عملکرد بسیار بالا هستند، موجب انگیزه دو چندان مدیران بالادست برای اختصاص هر چه بیشتر اعتبار به این فرمانداری ها برای تحقق هر چه بیشتر مطالبات مردم خواهند بود چراکه مدیران بالادستی می دانند اگر به چنین فرماندارانی هر میزان اعتبار داده شود، کم است.

وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلاتی که در سفر به استان‌ها و شهرستان‌های مختلف به آن اشاره می شود، بحث مرمت گلزار شهداست، تصریح کرد: انتظار است در رابطه با تعمیر و مرمت و بازسازی گلزار شهدای شهرستان رزن نیز شهرداری و شورای شهر رزن توجه ویژه ای داشته باشند ضمن اینکه بودجه ای نیز برای این‌منظور تخصیص داده شود.

بیدکی همچنین یادآور شد: از بند “واو”تبصره ۹ نیز که سال گذشته بند “ک” تبصره سه بوده و در این تبصره یک‌ درصد بودجه هر دستگاه صرفا برای بحث ایثارگران است نیز می توان در این رابطه استفاده کرد.

وی همچنین با اشاره به مشکل بیمه تکمیلی ایثارگران خاطرنشان کرد: تغییراتی در این رابطه انجام خواهد شد که اثرات آن را در آینده نزدیک خواهید دید.

لینک کوتاه : https://akhbarekar.ir/?p=8745

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.