• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
3
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل:

اشتغال ۸ هزار مددجو در سال‌جاری هدف‌گذ‌اری شده است

  • کد خبر : 8222
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸
اشتغال ۸ هزار مددجو در سال‌جاری هدف‌گذ‌اری شده است
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در حال حاضر بیش از ۴۳ هزار و ۴۰۰ خانوار در قالب ۸۹ هزار نفر در استان اردبیل از خدمات متنوع کمیته امداد بهره‌مند هستند و امسال هدف‌گذاری کمیته امداد استان اردبیل ایجاد اشتغال برای هشت هزار مددجو است.

به گزارش اخبارکار به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، علیرضا حسین‌نژاد شامگاه امروز در دیدار با مدیرکل صداوسیمای مرکز اردبیل اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۴۳ هزار و  ۴۰۰ خانوار در قالب ۸۹ هزار نفر در استان اردبیل از خدمات متنوع کمیته امداد بهره‌مند هستند و ۱۱ درصد جمعیت استان و ۷ درصد خانوارها در  اردبیل تحت حمایت کمیته امداد هستند.

وی افزود: باتوجه به سرانه پایین درآمدی و معیشتی مردم این استان در مقایسه با سایر استان‌ها در مقابل این مشکلات و نارسایی‌ها، رسالت سنگین توانمندسازی خانواده‌های نیازمند را بر عهده داریم که در دو بخش مسکن و اشتغال اقدامات مهم و اساسی آغاز شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل ادامه داد: امسال پیش‌بینی می‌کنیم با منابع استانی در حوزه اشتغال برای پنج دهک پایین جامعه بتوانیم ۹۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال و کارآفرینی پرداخت کنیم که سال گذشته ۵ هزار و ۴۰۰ فرصت شغلی به همت کمیته امداد ایجاد شد که امسال هدف‌گذاری کمیته امداد استان اردبیل ایجاد اشتغال برای هشت هزار مددجو است.

حسین نژاد گفت: در حوزه مسکن نیز قرار است در تمامی روستاهای استان تمامی مددجویان دو نفر و بالاتر از مسکن ایمن و مناسب بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: ازهمراهی رسانه‌ها به ویژه صداوسیما در انعکاس اخبار و رویدادهای کمیته امداد تشکر می‌کنم و اعلام آمادگی کمیته امداد برای همراهی با صداوسیما و سایر رسانه‌ها را در انعکاس شفاف و صادقانه مسائل و موضوعات مختلف دارم و امیدواریم در دوره جدید فعالیت، بتوانیم با تولید و پخش مستند، فیلم، تیزر و سایر برنامه‌ها از ظرفیت فراهم شده در جلب مشارکت‌های مردمی بهره بگیریم.

لینک کوتاه : https://akhbarekar.ir/?p=8222

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.