• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
6
مشاور استاندار مازندران:

جهاد دانشگاهی می‌تواند مدیران استانی، صنعت، کشاورزی و بدنه جامعه را به هم پیوند بزند

  • کد خبر : 7267
  • ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۸
جهاد دانشگاهی می‌تواند مدیران استانی، صنعت، کشاورزی و بدنه جامعه را به هم پیوند بزند
مشاور عالی استاندار مازندران گفت : مسئولین نباید خودشان را در بن‌بست ببینند و لازم است در هر شرایطی راه برون رفتی پیدا کنند، ادامه داد: راه حل خروج از بن‌بست‌ها رجوع به جهاد دانشگاهی است.

به گزارش اخبارکار به نقل از ایسنا ،حجت‌الاسلام علی اصغر عالی به مناسبت فرارسیدن هفته جهاد دانشگاهی در گفت‌وگویی اظهار کرد: اکنون بهترین جوانان و با استعدادترین نخبگان دنیا را در ایران و مازندران داریم، عزم، اراده، فضا و نیاز هست؛ اما لازم است چرخه و زنجیره ایجاد شود و این نخبگان را به کار بگیریم.

وی با اشاره به اهمیت جهاد دانشگاهی گفت: لازم است جهاد دانشگاهی را خوب درک کنیم و به دنبال بن‌بست شکنی باشیم.

مشاور عالی استاندار مازندران، یکی از علل مهاجرت‌های نیروهای کار استان مازندران به استان‌های همجوار را عدم ارزیابی توان تخصصی افراد و شناسایی نیازهای استان دانست و افزود: غفلت از نیروهای کار متخصص استان، جوانان را از این استان به استان‌های دیگر سوق داد.

وی اظهار کرد: یکی از اقداماتی که جهاد دانشگاهی مازندران می‌تواند انجام دهد این است که با مطالعه زمینه‌ای، نیازهای استان را شناسایی و آن را در قالب یک سند یا کتاب تدوین کند و در مرحله دوم با شناسایی نخبگانی که قادر به رفع مسائل استان هستند انتظارات استان را با نخبگان در میان بگذارند.

مشاور استاندار مازندران افزود: بسیاری از نخبگان نیازی به استخدام ندارند و می‌توانند با قراردادهای پروژه‌ای به حل مسائل کمک کنند.

حجت‌الاسلام عالی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی می‌تواند مدیران استانی، صنعت، کشاورزی و بدنه جامعه را به هم پیوند بزند، افزود: این نهاد انقلابی فراقومی، فرامنطقه‌ای، ملی و برای همه ملت است.

لینک کوتاه : https://akhbarekar.ir/?p=7267

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.