• امروز : چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
3

توسعه صنعتی اولویت مدیریت ارشد استان بوشهر در عرصه اشتغال است

  • کد خبر : 5661
  • ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۱۷
توسعه صنعتی اولویت مدیریت ارشد استان بوشهر در عرصه اشتغال است
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: توسعه صنعتی راهکار اصلی و اولویت مدیریت ارشد استان بوشهر در عرصه ایجاد اشتغال است.

به گزارش اخبارکار به نقل از خبرگزاری مهر، علی باستین روز گذشته در حاشیه بازدید از ظرفیت‌های صنعتی شهرستان گناوه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز بازدیدی از شهرک صنعتی بندرریگ داشتیم و تلاش شد که اقدامات اساسی برای رفع مشکلات آنها صورت گیرد.

وی با بیان اینکه مدیریت استان بوشهر و بانک‌ها حمایت کافی را از امر تولید و اشتغال دارند اضافه کرد: در این شهرک ۳۶ واحد فعال هستند که ۳۳ درصد از این واحدها از آغاز دولت سیزدهم فعال شده‌اند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر بیان کرد: امروز بازدیدی را از کارخانه تولید انواع نوشیدنی و آب‌میوه داشتیم که با سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیارد تومان در حال آماده‌سازی است و پیش‌بینی می‌شود در دهه فجر به بهره‌برداری برسد و برای ۱۵۰ نفر اشتغال ایجاد کند.

تغییر رویکرد به سمت اشتغال پایدار

وی توسعه صنعتی را یکی از اهداف مهم در استان بوشهر عنوان کرد و افزود: تغییر رویکرد از اشتغال ناپایدار به سمت اشتغال پایدار را به صورت جدی در استان بوشهر دنبال می‌کنیم.

باستین ادامه داد: در شهرستان گناوه این رویکرد آغاز شده است و سرمایه‌گذاران سمت و سو را از سمت تجارت به سمت توسعه صنعتی آغاز کرده‌اند که نمونه‌های موفقی را شاهد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: با الگوسازی در زمینه صنعتی از سایر سرمایه‌گذاران شهرستان گناوه که قصد سرمایه‌گذاری دارند نیز برای حضور در حوزه صنعت و تولید دعوت می‌کنیم.

حمایت از سرمایه‌گذاری

باستین ادامه داد: اعلام آمادگی می‌کنیم که همه دستگاه‌های دولتی و بانک‌ها در خدمت بخش خصوصی هستند و حمایت لازم از سرمایه‌گذاری صورت می‌گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر اضافه کرد: اگر تولید توسعه یابد شاهد ایجاد اشتغال پایدار و درآمد پایدار خواهیم بود و نتیجه آن رفاه و بهبود وضعیت معیشتی مردم خواهد بود.

لینک کوتاه : https://akhbarekar.ir/?p=5661

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.