• امروز : چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
5

مهارت آموزی بنیه قوی برای اشتغال سربازان

  • کد خبر : 3162
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۷
مهارت آموزی بنیه قوی برای اشتغال سربازان
مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی ستاد کل نیروهای مسلح در کرمان گفت اموزش سربازان با توجه به نیازهای بازار کار انجام می شود.

به گزارش پایگاه خبری اخبارکار به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان،مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی ستاد کل نیروهای مسلح افزود نیروهای مسلح به چالش بیکاری ورود کرده‌‌اند ومهارت‌آموزی سربازان برای ‌غلبه بر بیکاری است

سردار کمالی گفت سالانه حدود ۳۴۰ هزار نفر جوان وارد نیرو‌های مسلح می‌شوند و هر ساله همین تعداد از نیرو‌های مسلح خارج و کارت پایان خدمت می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه آموزش باید برای اشتغال و ورود به بازار کار باشد و غیر از این ارزشی ندارد، تصریح کرد: کرمان، استانی صنعتی و معدنی است و می‌تواند به عنوان یک الگو در سطح کشور عمل کند.

سردار کمالی با بیان اینکه مسئولان استان به‌ویژه معاونت اقتصادی استانداری کرمان همکاری بسیار خوبی برای مهارت آموزی و اشتغال زایی داشتند، افزود: مجموعه زنجیره اشتغال در استان کار پای کار آمدند.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به اینکه نیاز استان کرمان در بازار کار شناسایی شده است و امیدواریم بتوانیم با هم‌افزایی تا حد قابل قبولی این مشکل را برطرف کنیم، 

وی افزود آموزش هدفمند با اولویت اشتغال زایی تاکید ما است و این آموزش حتما باید منتج به اشتغال شود.

سردار کمالی با اشاره به اینکه در حوزه آموزش در کشور هزینه زیادی می‌شود، گفت: متاسفانه اثرات این آموزش‌ها در جامعه آنچنان که باید مشهود نیست و همچنان جوان بیکار بدون مهارت داریم.

لینک کوتاه : https://akhbarekar.ir/?p=3162

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.