• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
4
اجاره های گران محل کسب و کار در تهران؛

اجاره ویترین ماهی ۱۵ میلیون ناقابل!

  • کد خبر : 3007
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲
اجاره ویترین ماهی ۱۵ میلیون ناقابل!
با اجاره یک میز و یا صندلی کار می‌توانید شغل مناسب خود را آغاز کنید. البته اجاره هایی که در چند سال گذشته می‌توانستید یک واحد کامل را رهن کنید.

به گزارش اخبارکار به نقل از گسترش اولین مرحله راه اندازی شغل های آزاد، داشتن یک واحد تجاری است که بسیاری از افراد حتی از پس اجاره آن ها بر نمی‌آیند. در بسیاری از شغل ها اجاره یک میز یا صندلی کار صاحب کار را راه می‌اندازد. تعمیرات موبایل یکی از این شغل‌ها است. بسیاری از صاحبان این مغازه‌ها که در آن به فروش موبایل و لوازم جانبی آن می‌پردازند با اجاره دادن بخشی از مغازه خود به متخصصان تعمیرات موبایل هم اجاره این به جیب می‌زنند و هم مغازه خود را با امکانات‌تر می‌کنند. در ادامه به بررسی اجاره میزهای تعمیرات موبایل پرداخته‌ایم. با ما همراه باشید.
فروشگاهی با سابقه ۱۰ سال فعالیت موبایل در شهرک اکباتان میز مخصوص تعمیرات نرم‌افزار و سخت افزار موبایل را با ۳۵ میلیون ودیعه و ۷ میلیون تومان اجاره ماهیانه اجاره می دهد. در توضیحات این آگهی آمده این مغازه مشتری ثابت و پاخور مناسب دارد.
دراین گزارش به آگهی دیگر اشاره شده که برای میز تعمیرات موبایل مغازه ای در پونک تهران ۳۰ میلیون رهن و ۱۰ میلیون تومان اجاره ماهانه آورده شده است.
براساس گزارش فوق در پاساژ علاءالدین مغازه ای به ۳ نفر اجاره داده می‌شود؛ میز و ویترین برای فروش موبایل با ۲۰ میلیون تومان اجاره ماهانه، میز فروش سیم کارت ۱۵ میلیون تومان و میز تخصصی تعمیرات موبایل ۱۸ میلیون تومان اجاره داده می شود.
در برخی آگهی‌های پاساژ علاءالدین به موارد عجیب تری می‌رسیم. تا جایی که ویترین بعضی مغازه‌ها هم اجاره داده می‌شود. در آگهی تأمل برانگیز اجاره ویترین ۵۰ میلیون ودیعه با اجاره ماهانه ۱۵ میلیون تومان آورده شده است.




لینک کوتاه : https://akhbarekar.ir/?p=3007

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.