• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
2
استاندار فارس:

خانواده ها دید خود را به اشتغال تغییر دهند

  • کد خبر : 2851
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۱
خانواده ها دید خود را به اشتغال تغییر دهند
استاندار فارس با اشاره به اینکه بیشترین درخواست‌های مردمی در بخش‌های اشتغال، مسکن و خدمات اجتماعی است، گفت: خانواده‌ها باید دید خود را نسبت به مساله اشتغال تغییر دهند.

به گزارش اخبارکار به نقل از ایرنا، محمدهادی ایمانیه شامگاه جمعه در حاشیه دیدارهای مردمی در مسجد وکیل شیراز اظهار کرد: استخدام در ادارات و سازمان‌های دولتی تابع قوانین کشوری است و افرادی که با مشکل بیکاری مواجه هستند باید دید خود را نسبت به نوع اشتغال تغییر دهند و کارهای مرتبط با حرفه‌های تخصصی و فنی را فراگیرند.

وی اضافه کرد: فارس نیازمند اشتغال‌های منجر به تولید و کارآفرینی است و در این زمینه به صورت همه جانبه حمایت و تلاش می‌کنیم تا فارغ التحصیلان رشته‌های تخصصی در بنگاه‌های اقتصادی و موسسات خصوصی متناسب با رشته تحصیلی و تخصصی خود جذب شوند.

استاندار فارس از مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان فارس خواست که از تبصره ها، قوانین و مواد قانونی برای حل مشکلات مردم استفاده کنند، چرا که این مهم مراجعه‌های مردم را کاهش می دهد و در فرآیند اختصاص وقت و نوبت شتاب می‌گیرد.

ایمانیه گفت: مشکلات بیمه و انشعاب‌های حامل‌های انرژی از جمله آب، برق و گاز با کمک سازمان های حمایتی از قبیل کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)، بهزیستی، صندوق مسئولیت اجتماعی و خیرین استانی قابل حل است.

وی ادامه داد: بازدهی بیشتر و بهتر میزهای خدمت و ملاقات های مردمی منوط به همکاری همه جانبه دستگاه‌های اجرایی و ادارات خدمات رسان است.

استاندار فارس درباره برپایی میزهای خدمت خود در مساجد اظهار کرد: مساجد از دیربار کانون های فرهنگی و اعتقادی مردم و محل تجمع و گردهمایی‌های مختلف بوده از سویی مسجد وکیل هویت تاریخی و ملی مردم این استان را نشان می دهد.

استاندار فارس امروز (جمعه) در ادامه‌ی سلسله برنامه های ملاقات مردمی و میزهای خدمت، در مسجد وکیل شیراز پذیرای ۶۰ نفر از مردم استان بود و بی واسطه به شنیدن مشکلات و مسائل آنان پرداخت.

لینک کوتاه : https://akhbarekar.ir/?p=2851

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.