• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
4

توقف استخدام در شیکاگو

  • کد خبر : 19449
  • ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۵
توقف استخدام در شیکاگو
شیکاگو استخدام‌ها را متوقف می‌کند، زیرا کسری بودجه تا سال ۲۰۲۵ به بیش از یک میلیارد دلار می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری اخبارکار به نقل از مدار اقتصادی، شیکاگو در حال متوقف کردن استخدام و کاهش سایر هزینه‌ها است تا به متوقف کردن بیش از یک میلیارد دلار کسری بودجه تا سال آینده برای سومین شهر بزرگ کشور کمک کند.

به گفته مدیر بودجه، آنت گوزمن، از روز دوشنبه، شیکاگو محدودیت‌هایی برای سفرهای غیرضروری و هزینه‌های اضافه‌کاری خارج از هزینه‌های ایمنی عمومی اعمال می‌کند. شیکاگو با کسری تخمینی ۲۲۲.۹ میلیون دلاری در سال جاری و یک شکاف پیش‌بینی شده ۹۸۲.۴ میلیون دلاری در سال آینده مواجه است.

مقامات شهری از جمله تیم‌های بودجه و مالی به طور جدی در حال کار برای پیمایش این چالش‌های مالی و اطمینان از ادامه ارائه خدمات ضروری به ساکنان این شهر هستند.

شهردار براندون جانسون، که در حال تهیه دومین برنامه هزینه‌ای خود است، در تلاش است تا به وعده‌های اجتماعی و اقتصادی پیشرو خود عمل کند. او بودجه خود را که شامل نحوه بستن شکاف ۲۰۲۵ است، طی دو ماه آینده ارائه خواهد کرد. سپس شورای شهر شیکاگو تا پایان سال ۲۰۲۴ در مورد این پیشنهاد رأی خواهد داد.

کسری‌های متوالی بودجه به دلیل کاهش مالیات‌های جایگزین اموال شخصی از سوی ایالت و به دلیل عدم ارسال ۱۷۵ میلیون دلار از سوی منطقه مدرسه شهر برای پرداخت بخشی از کمک‌های بازنشستگی کارکنان غیرآموزشی که در صندوق بازنشستگی کارکنان شهری شرکت می‌کنند، به وجود آمده است. همچنین افزایش هزینه‌های پرسنلی، بازنشستگی و قراردادی در کنار چالش‌های درآمدی مداوم موجب کسری سال آینده می‌شود.

لینک کوتاه : https://akhbarekar.ir/?p=19449

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.