• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
2

استخدام نیروی انسانی در آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد

  • کد خبر : 18884
  • ۲۵ تیر ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۰
استخدام نیروی انسانی در آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد
مدیرعامل آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای سیاست‌ها و برنامه‌های جذب و توسعه سرمایه انسانی حوزه‌های تخصصی و کارشناسی، پس از طی فرآیند یکساله و با همکاری وزارت نیرو موفق به اخذ ۱۳ سهمیه استخدامی برای تأمین نیازهای نیروهای انسانی خود شد.


به گزارش پایگاه خبری اخبارکار به نقل از کبنا نیوز، آرش مصلح افزود: این سهمیه استخدامی پس از برگزاری جلسات متعدد در سازمان اداری و استخدامی و مستند به سند برنامه‌ریزی نیروی انسانی صنعت اب، ضرورت تقویت واحدهای شهرستانی و تأمین نیروی لازم به منظور تأسیسات آبی به بهره‌برداری رسیده و با ملحوظ نظر داشتن خروج نیروی انسانی طی ۴ سال اخیر، تعیین و ابلاغ شده است. در اولویت‌بندی و تخصیص سهمیه‌، به تقویت واحدهای منابع آب شهرستان‌ها و تأمین نیاز تأسیسات آبی توجه ویژه‌ای شده است. 
وی ادامه داد: متعاقب ابلاغ سهمیه استخدامی در کمترین زمان ممکن برنامه‌ریزی، هماهنگی و پیگیری‌های لازم به منظور حضور بخش آب در دوازدهمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی، انجام و زمینه ثبت نام متقاضیان از روز پنجشنبه، چهاردهم تیرماه از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی جهاد دانشگاهی به عنوان مجری آزمون صورت پذیرفت و متقاضیان می‌توانند تا پایان روز ۲۳ تیرماه در آزمون بخش آب شرکت کنند.
مصلح خاطرنشان کرد: آزمون پیش رو به‌صورت امتحان کتبی در ۲ حیطه (عمومی و اختصاصی) برگزار و سهم مواد و زمینه‌های امتحانی عمومی ۴۰ درصد و سهم مواد اختصاصی ۶۰ درصد بوده و براساس هماهنگی‌های به‌عمل آمده با مجری مؤسسه، آزمون استخدامی در روز جمعه دوازدهم مردادماه در سراسر کشور انجام و پس از اعلام نتایج، در ادامه فرآیند مذکور، سایر مراحل استخدامی از جمله ارزیابی تکمیلی (مصاحبه) و گزینش انجام خواهد شد.

لینک کوتاه : https://akhbarekar.ir/?p=18884

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.