• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
5

در ۳۰ سال ۳۰۰ میلیون دلار هزینه استخدام مربیان درجه چندم خارجی کردیم

  • کد خبر : 18723
  • ۲۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۰
در ۳۰ سال ۳۰۰ میلیون دلار هزینه استخدام مربیان درجه چندم خارجی کردیم
طی ۳۰ سال حدود ۳۰۰ میلیون دلار هزینه استخدام مربیان درجه چندم خارجی را پرداخت کرده ایم در حالیکه یک دلار برای مربیان داخلی هزینه نکرده ایم.


به گزارش پایگاه خبری اخبارکار به نقل از خبرگزاری فارس، در نشست هفتگی اعضای کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی که با حضور مجید جلالی از چهره های شناخته شده فوتبال و مدیر توسعه فنی فدراسیون برگزار شد وی دربخشی از سخنان خود ضمن اعلام مطلب فوق تصریح کرد: وقتی مسئولیت کنونی را در فوتبال قبول کردم خیلی ها معتقد بودند فدراسیون پشت برنامه ات نخواهد ایستاد با این وجود به کار ادامه دادم و طی ۷ ماه اقدامات فنی بسیاری را به انجام رساندیم که بزودی همه این برنامه ها را در سایت فدراسیون بارگذاری می کنیم تا در معرض دید کارشناسان و متخصصین قرار گیرد. خوشحال خواهیم شد ایرادات را به ما اعلام کنند تا اصلاحات لازم را صورت دهیم.
استحضار داشته باشید فیفا این امکان را دارد تا سالانه ۱۵ میلیون دلار به فوتبال کشورهایی که طرح و برنامه ارائه می کنند کمک کند. در راستای تدوین برنامه ها از ۱۵۰ کارشناس، خبره ورزشی و اساتید دانشگاه در قالب ۱۶ کارگروه بهره گرفتیم و این عزیزان ۷ ماه بدون هیچگونه چشمداشت ما را یاری دادند تا  این پروژه عظیم را به فرجام رسانده و یک برنامه ۱۲ ساله قابل قبول را برای فوتبال تدوین کنیم.
جلالی افزود: در راستای تدوین برنامه، ۷ پارامتر مورد تایید فدراسیون‌جهانی را در نظر گرفتیم که عبارت است از: داشتن نیروی انسانی قوی، چهار فصل آب و هوایی، اقبال عمومی،منابع مالی مناسب، زیرساخت و امکانات کافی، آموزش نیروی متخصص و برنامه اصولی. برای این منظور ابتدا فلسفه فوتبال را مورد بررسی قراردادیم، سپس به  دی- ان- ای آن توجه و نهایتا به این نتیجه رسیدیم که شرایط ما با سه کشور آرژانتین،پرتغال و اسپانیا شباهت دارد.

لینک کوتاه : https://akhbarekar.ir/?p=18723

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.