• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
3

زمان اعلام نتایج آزمون‌های استخدامی اعلام شد

  • کد خبر : 17824
  • ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۳
زمان اعلام نتایج آزمون‌های استخدامی اعلام شد
سرپرست مرکز آزمون جهاددانشگاهی جزئیات اعلام نتایج آزمون‌های استخدامی را تشریح کرد.

احمد عبدی‌پور سرپرست مرکز آزمون جهاددانشگاهی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: امروز دو آزمون در سطح کشور برگزار شد، یکی از آزمون‌ها مربوط به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور است که مجموعا ۱۰ هزار و ۳۸۱ نفر داوطلب داشت و از این تعداد ۵ هزار و ۸۴۰ نفر آقا و ۴ هزار و ۵۴۱ نفر خانم هستند.
وی افزود: این آزمون برای ۲ رشته شغلی کارشناس ثبت اسناد و املاک و کارشناس نقشه برداری جذب سازمان ثبت اسناد و املاک است و مجوعا ۶۰۰ نفر جذب خواهند شد.
سرپرست مرکز آزمون جهاددانشگاهی افزود: آزمون دیگری که امروز برگزار شد، آزمون استخدامی سازمان اداری و استخدامی کشور است که برای استان تهران و ستاد استان تهران است و در این آزمون ۹۸۴ نفر داوطلب شرکت کردند که شامل ۶۱۰ نفر آقا و ۳۷۴ نفر خانم است.
عبدی‌پور ادامه داد: آزمون استخدامی اداره استخدامی کشور برای استان تهران و ستاد استان تهران برای ۷ رشته شغلی اداری شامل کارشناس امور اداری، کارشناس امور ساختمان، کارشناس تحلیل و تولید نرم‌افزار، کارشناس حقوقی، کارشناس راهبری امور اداری و استخدامی و کارشناس روابط عمومی و حسابداری جزو ۷ رشته شغلی است که مهم ترین آن کارشناس راهبری امور اداری و استخدامی است که از این تعداد مجموعا ۴۰ نفر استخدام خواهند شد.
وی افزود: نتایج آزمون‌ها یک‌ماه پس از برگزاری آزمون در اواسط تیرماه اعلام می‌شود، اما آزمون سازمان اداری استخدامی کشور که فقط در تهران برگزار شده است و حجم داوطلبان آن کم است، طی دوهفته آینده اعلام خواهد شد.

لینک کوتاه : https://akhbarekar.ir/?p=17824

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.