• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
3

آزمون به کارگیری نیروی کار شهرداری‌ها در استان های مختلف کشور برگزار شد

  • کد خبر : 17676
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۳
آزمون به کارگیری نیروی کار شهرداری‌ها در استان های مختلف کشور برگزار شد
آزمون به کارگیری نیروی کار شهرداری‌ها در استان های مختلف کشور برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری اخبارکار ، آزمون توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی در استان های مختلف با حضور صدها متقاضی برگزارشده است که خبر آنها توسط خبرگزاری ها منتشر شده است .
به گزارش ایسنا ، رئیس جهاددانشگاهی همدان از برگزاری آزمون استخدامی شهرداری های همدان خبرداد و گفت: آزمون به کارگیری نیروی قرارداد کار معین شهرداری های استان همدان امروز پنج شنبه ۱۰ خرداد برگزار شد.
مهدی میرزاپور افزود: در این آزمون استخدامی تعداد ۱۷۰۲ داوطلب از استان همدان با هم به رقابت پرداختند که از این تعداد ۶۰۷ نفر خانم و ۱۰۹۵ نفر آقا بودند.
وی با اعلام اینکه این آزمون در شهرستان همدان و یک حوزه برگزار شد اظهار کرد: مشاغل این آزمون شامل ۱۹ رشته شغلی است که در نهایت ۷۴ نفر از شرکت کنندگان در شهرداری های استان مشغول به کار خواهند شد.
همچنین بنا به گزارش ایسنا ، به همت معاونت آموزشی جهاددانشگاهی فارس، آزمون استخدامی شهرداری‌ها امروز، ۱۰ خردادماه در شیراز برگزار شد.
این آزمون از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر امروز در یک حوزه امتحانی واقع در دانشکده مهندسی شیمی و نفت و گاز دانشگاه شیراز برگزار شد.
در آزمون مذکور ۸۵۰ نفر از استان فارس شرکت کردند که از این تعداد ۸۱۲ نفر آقا و ۳۸ نفر زن بودند.
معاون عمرانی استانداری ایلام گفت: ۲۲۶ نفر در آزمون استخدامی شهرداری‌های استان ایلام به رقابت پرداختند.
همچنین ، سعید هژبری معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام صبح امروز پنجشنبه ۱۰ خردادماه ۱۴۰۳، در جریان بازدید از محل برگزاری آزمون جذب نیروی تخصصی مورد نیاز شهرداری‌های استان که توسط جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام برگزار شد اظهار کرد: در این آزمون که به طور همزمان در ۱۷ استان کشور برگزار می‌شود ۲۲۶ نفر شامل ۱۷۹ مرد و ۸۷ زن در دو حوزه امتحانی به رقابت می‌پردازند.
معاون عمرانی استاندار ایلام با بیان اینکه سه برابر ظرفیت مورد نیاز در این آزمون شرکت کرده‌اند، عنوان کرد: ۲۱ نفر به طور نهایی پس از اعلام نتایج و بررسی صلاحیت‌ها به استخدام ۱۰ شهرداری استان در می آیند.
رییس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل گفت: آزمون به کارگیری نیروی قرارداد کار معین شهرداری‌های استان اردبیل به همت مرکز آزمون جهاددانشگاهی استان در اردبیل برگزار شد.
حسام رسولی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: این آزمون در استان اردبیل با حضور ۶۳۲ نفر داوطلب به همت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی اردبیل برگزار شد.
وی تعداد داوطلبین مرد را ۴۸۹ و داوطلبین زن را ۱۴۳ نفر اعلام و خاطرنشان کرد: این آزمون به منظور به کارگیری نیروهای قرارداد کار معین شهرداری‌ها در استان اردبیل در یک حوزه در سطح استان و در دانشگاه پیام نور اردبیل برگزار شد.
رییس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل گفت: استانداری‌های آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، ایلام، بوشهر، خراسان شمالی، خوزستان، سمنان، فارس و همدان به استناد به مجوزهای اخذ شده از سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به منظور تامین بخشی از نیروهای انسانی مورد نیاز شهرداری‌های استان از افراد واجد شرایط دعوت به همکای می کند.
رسولی بیان کرد: این به کارگیری از طریق برگزاری آزمون کتبی و آزمون عملی برای مشاغل عملیاتی آتش نشانی و پس از طی مراحل گزینش به صورت قرارداد کار معین عملیاتی می شود.
ت، یادآور شد: این افراد در ۱۰ شهرداری ارکواز، ایوان، بدره، دهلران، زرنه، شباب، لومار، موسیان، مهران و میمه مشغول به کار خواهند شد.
لازم به ذکر است اعلام نتایج آزمون کلیه از طریق سامانه آزمون جهاددانشگاهی به نشانی hrtc.ir صورت خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://akhbarekar.ir/?p=17676

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.