• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
5

۵ شرکت نفت و گازی که در تهران استخدام دارند + میانگین حقوق

  • کد خبر : 16245
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۹:۲۷
۵ شرکت نفت و گازی که در تهران استخدام دارند + میانگین حقوق
اخبارکار-استخدام افراد در شرکت‌های نفت و گاز، به دلیل خصوصیات منحصر به فرد این صنعت، نیازمند بهره‌وری و توانایی فنی بالا است. این شرکت‌ها به دنبال جذب افراد با تجربه و دانش کافی در زمینه‌های مختلف مانند مهندسی نفت، مهندسی مکانیک، تاسیسات و … هستند.

به گزارش پایگاه خبری اخبارکار به نقل از سایت کاما پرسهمچنین، استخدام افراد با توانایی‌های تحلیلی، تصمیم‌گیری سریع و همکاری در تیم، از اهمیت بالایی برخوردار است. به عنوان یک صنعت پویا و پر رقابت، استخدام در شرکت‌های نفت و گاز فرصت‌های شغلی جذاب و چالش‌برانگیز را برای افراد با استعداد و علاقه‌مند به این صنعت فراهم می‌کند.

کاماپرس در این گزارش ۵ موقعیت شغلی در شرکت‌های نفت و گازی را معرفی می‌کند.

استخدام کارشناس طراحی پایپینگ

شرکت تاپکو به دنبال استخدام کارشناس طراحی پایپینگ است. برخورداری از مدرک کارشناسی مهندسی مکانیک، ۲ سال سابقه کاری در گروه شغلی مشابه، تسلط کامل به نرم افزار PDMS و آشنایی به اقلام پایپینگ مانند Elbow,  tee,olet و آشنایی با شیرآلات صنعتی از موارد ضروری برای تصدی این شغل ضروری محسوب می‌شود.

استخدام کارشناس ایمنی فرایند

شرکت راه ‌اندازی و بهره‌ برداری صنایع نفت ایکو به کارشناس ایمنی فرایند نیاز دارد. فرد مورد نظر این شرکت باید از ۳ سال سابقه کاری مرتبط و مدرک کارشناسی شیمی یا مهندسی نفت / مهندسی انرژی برخوردار باشد. برای شروع این همکاری تسلط به سیستم‌های مدیریت ایمنی فرایند (PSM) بر پایه مراجع CCPS، OSHA و API و مسلط نقشه خوانی صنعتی (PID, PFD, BFD …) الزامی اعلام شده است.

استخدام کارشناس کنترل مدارک و مستندات

شرکت پتروگاز نامداران کارشناس کنترل مدارک و مستندات آشنا به مدارک مهندسی در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی استخدام می‌کند. کاردانی مهندسی صنایع و ۳ سال سابقه کار مرتبط به همراه آشنایی با امور DCC و مکاتبات پروژه و تسلط به نرم افزارهای ICDl و سامانه پوپک از شرایط لازم برای شروع این کار به شمار می‌روند.

استخدام کارشناس تحقیق و توسعه

صنایع پنتان شیمی به دنبال استخدام کارشناس تحقیق و توسعه با تحصیلات کارشناسی در مهندسی شیمی / پلیمر از دانشگاه‌های معتبر است. فرد مورد نظر باید به زبان انگلیسی و خواندن متون علمی مسلط بوده و به انجام تست‌های آزمایشگاهی و پایلوت علاقمند باشد. آشنایی به نرم افزارهای مهندسی شیمی نیز مزیت محسوب می‌شود.

استخدام کارشناس کنترل کیفیت

شرکت انرژی دانا به کارشناس کنترل کیفیت (آقا) با ۳ سال سابقه کاری در گروه شغلی مشابه و تحصیلات کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک نیاز دارد. از وظایف این فرد می‌توان به انجام بازدیدهای دوره‌ای از پیمانکاران و حصول اطمینان از کیفیت حین تولید و نهایی قطعات و محصول اشاره کرد. تسلط به زبان انگلیسی و نقشه خوانی نیز در این موقیعت شغلی حائز اهمیت است.

میانگین حقوق در شرکت‌های نفت و گار

گزارش «حقوق و دستمزد جاب‌ویژن در سال ۱۴۰۳» با بررسی داده‌های حدود ۱۰۰ هزار نفر از شاغلان حوزه‌های مختلف شغلی به تفکیک شهر، محل کار و سطح ارشدیت تهیه شده است. بر اساس این گزارش میانه حقوق رده‌های مختلف در مشاغل مرتبط با گروه مهندسی شیمی و مهندسی نفت و گاز به شرح زیر است:

  • کارشناس: ۲۶٫۴ میلیون تومان
  • کارشناس ارشد: ۳۶ میلیون تومان
  • مدیر: ۴۴٫۸ میلیون تومان

شایان ذکر است که این ارقام با توجه به نوع شرکت، محل ماموریت، سابقه کار فرد متقاضی و سایر معیارها متغیر است./کاماپرس

لینک کوتاه : https://akhbarekar.ir/?p=16245

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.