• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
4
درسامانه ساهم صورت می گیرد:

ثبت نام متقاضیان حق التدریس در دانشگاه آزاد اسلامی

  • کد خبر : 14438
  • ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۹
ثبت نام متقاضیان حق التدریس در دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه آزاد برای در دسترس قرار دادن بخش نامه‌ها و دستورالعمل‌هایی که اساتید آموزشی موظف به اطلاع از آن ها هستند، سامانه‌ای را به عنوان سامانه ساهم طراحی کرده است.

به گزارش اخبارکار به نقل از خبرگزاری فارس، دانشگاه آزاد اسلامی برای ابلاغ دستورالعمل‌های خود به اساتید و همچنین راحت تر کردن فعالیت‌های آموزشی اساتید و حق التدریسان دانشگاه آزاد، سامانه‌ای را به عنوان سامانه ساهم در نظر گرفته است تا افراد با ثبت کدملی و نام کاربری خود در این سامانه به نشانی sahem.iau.ir امکان انجام فعالیت های آموزشی مربوطه را داشته باشند.
دانشگاه آزاد برای در دسترس قرار دادن بخش نامه‌ها و دستورالعمل‌هایی که اساتید آموزشی موظف به اطلاع از آن ها هستند، سامانه‌ای را به عنوان سامانه ساهم طراحی کرده است. در این سامانه تمامی ابلاغیه‌های دانشگاه آزاد بارگذاری می شود تا مربیان و اساتید هیأت علمی از آخرین تغییرات آموزشی دانشگاه مطلع شوند.
متقاضیان حق التدریس دانشگاه آزاد نیز با ارسال کدملی و نام کاربری خود می‌توانند در سامانه ساهم ثبت نام کرده و تمامی اطلاعیه‌های مرتبط را مشاهده کنند.

نحوه ورود به سایت ساهم

در این سامانه اساتید در صورتی که قصد انجام نقل و انتقالات داشته باشند، می‌توانند در خواست خود را برای بررسی به ثبت برسانند.
در سربرگ سایت ساهم دانشگاه آزاد گزینه‌های مختلفی مانند ورود اعضای هیأت علمی، اطلاع از بخشنامه‌ها، ورود واحدهای دانشگاهی و همچنین ورود اساتید حق التدریس وجود دارد که افراد بر اساس نیاز خود بتوانند در هر بخش وارد شوند.
برخی از اساتید و فارغ التحصیلان رشته های دانشگاهی نیز هستند که قصد دارند به عنوان حق التدریس در دانشگاه آزاد مشغول به فعالیت شده و سپس موفق به استخدام در این دانشگاه شوند.
دانشگاه آزاد برای شناسایی این دسته از افراد امکانی را در سامانه ساهم فراهم کرده تا حق التدریسان با مراجعه به آن و ارسال درخواست و مدارک خود موفق به ثبت نام و دریافت پذیرش در این دانشگاه شوند.

لینک کوتاه : https://akhbarekar.ir/?p=14438

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.