• امروز : پنج شنبه - ۳ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 24 October - 2024
7

خبر خوب برای فرزندان جانباز بالای ۷۰ درصد کهگیلویه و بویراحمد

  • کد خبر : 14338
  • ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۸
خبر خوب برای فرزندان جانباز بالای ۷۰ درصد کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل انتقال خون استان اصفهان از امکان استخدام فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد کهگیلویه و بویراحمدی در انتقال خون شهر اصفهان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اخبارکار به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج مدیرکل انتقال خون استان اصفهان گفت: در آزمون استخدام جدید فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد، این امکان برای کلیه هموطنان ایجاد شده است که در مراکز استانها بدون لحاظ موضوع بومی بودن استخدام شوند.
کیان دهراب پور بیان کرد: در این آزمون که پایان ثبت نام آن ۱۵ فروردین است ۵ مورد مجوز استخدام برای کلانشهر اصفهان در نظر گرفته شده است که عبارتند از سه مورد کارشناس انتقال خون، یک مورد کارشناس حراست فیزیکی و یک مورد مسئول انبار.
دهراب پور اضافه کرد: این آزمون مختص فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد بوده که با تحصیلات مرتبط بشرح ذیل می توانند در این آزمون استخدام شرکت کنند. این افراد می توانند از طریق سامانه مشخص شده و یا با مراجعه به ادارات بنیاد شهید از شرایط و نحوه ثبت نام اطلاع پیدا کنند.
کارشناس انتقال خون؛
کارشناسی یا کارشناسی ارشد و یا دکتری در رشته های پرستاری، مامایی، زیست شناسی، میکروبیولوژی، علوم آزمایشگاهی، خون شناسی آزمایشگاهی و بانک خون و زیست فناوری پزشکی
کارشناس حراست فیزیکی؛
کارشناسی در رشته های علوم سیاسی، علوم اجتماعی و اطلاعات و امنیت عمومیو یا کارشناسی ارشد در رشته های مدیریت دولتی، مدیریت بحران، پدافند غیر عامل، حفاظت و حراست و مخاطرات طبیعی
مسئول انبار؛
کارشناسی در رشته های مدیریت دولتی، مدیریت بازرگانی، مدیریت صنعتی، مدیریت امور مالی و مدیریت و برنامه ریزی آموزشی

لینک کوتاه : https://akhbarekar.ir/?p=14338

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.