• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
4

دیجی‌کالا و معمای استخدام های متوالی نیروی انبار

  • کد خبر : 14023
  • ۰۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۴
دیجی‌کالا و معمای استخدام های متوالی نیروی انبار
دیجی‌کالا بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی ایران در ماه های اخیر تقریبا هر ماه آگهی استخدام نیروی مورد نیاز در انبارهای خود منتشر می کند و در روزهای ابتدایی سال 1400 هم این آگهی را تکرار کرده است.

به گزارش اخبارکار به نقل از کاماپرس، دیجی‌کالا یکی از غول های کسب وکارهای اینترنتی ایران است و به همین دلیل تحولات و اقدامات این شرکت هم خواه ناخواه زیر ذره بین رسانه‌ها و افکار عمومی قرار می‌گیرد.

این فروشگاه اینترنتی موفق و پرطرفدار در ماه های اخیر یک آگهی استخدام را بارها تکرار کرده و این آگهی ، اعلام نیاز به نیروی انبار است. جالب این که مزایایی که دیجی‌کالا در این اشتغالزایی قابل توجه خود حقوق و مزایای نسبتا خوبی را نیز به متقاضیان پیشنهاد می کند.

حقوق و مزایای کار در دیجی کالا

بر اساس آگهی های این مجموعه که در سایت های معتبر منتشر شده است دیجی کالا به متقاضیان کار در انبارهای خود، علاوه بر حقوق و مزایای منطبق با قانون کار که به موقع و بدون تاخیر پرداخت می شود مزایای دیگری نظیر وعده غذایی، سرویس ایاب و ذهاب به منزل، بیمه تامین اجتماعی  و بیمه تکمیلی ، پاداش در مناسبت های مختلف، کمک غیرنقدی در قالب ارزاق به صورت دوره ای را پیشنهاد کرده است.

علاوه بر این در آگهی های مذکور، دیجی کالا به متقاضیان شغل در انبارهای این شرکت پرداخت مزایای اضافه کاری را نیز وعده داده و تصریح کرده است که از تعطیلات کاری طبق قانون کار برخوردار خواهند شد.

کار در انبار دیجی کالا سخت است؟

حال سوال اینجاست که چرا دیجی‌کالا این آگهی را در ماه های اخیر چند بار تکرار کرده است؟ تکرار این آگهی حکایت از آن دارد که یا دیجی‌کالا در حال گسترش انبارهای خود است که در این صورت رقبای این شرکت باید در انتظار توسعه فعالیت های این غول کسب وکارهای اینترنتی باشند و یا شرایط کار در انبارهای این شرکت چنان دشوار است که نیروهای جذب شده در این بخش نمی توانند یا تمایل ندارند در این انبارها به صورت نیروی کار پایدار فعالیت کنند.

لینک کوتاه : https://akhbarekar.ir/?p=14023

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.