به گزارش اخبارکار به نقل از خبرگزاری مهر، احمد جوانمرد، در هشتمین همایش معاونین توسعه مدیریت و منابع دانشکدههای و دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور و سازمانهای وابسته که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد، ضمن اشاره به فرایند استخدام نیروهای جدید در وزارت بهداشت، خاطرنشان کرد: پس از انجام ارزیابی تخصصی و عمومی نتایج پذیرفتهشدگان جهت ادامه فرایند استخدام به گزینش اعلام میشود.
وی در ادامه از تربیت بیش از ۱۵۰۰ ارزیاب شایستگی در سطح کشور خبر داد و افزود: ارزیابی تخصصی نیروهای جدیدالاستخدام از طریق کانونهای ارزیابی شایستگی انجام میشود.
رئیس مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت بهداشت، شایستگیهای مورد ارزیابی نیروهای جدید الاستخدام را روحیه خدمت به مردم و مسئولیتپذیری، تابآوری و تحمل محیط کار، مهارت ارتباطی و تفکر تحلیلی و حل مسئله عنوان کرد.