• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
2
مدیرکل دفتر فرهنگی وزارت ورزش و جوانان خبرداد:

اعطای کد آموزش وزارت ورزش و جوانان به پذیرفته‌شدگان دوره تربیت مربی فرهنگی

  • کد خبر : 11799
  • ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۸
اعطای کد آموزش وزارت ورزش و جوانان به پذیرفته‌شدگان دوره تربیت مربی فرهنگی
مدیرکل دفتر فرهنگی وزارت ورزش و جوانان گفت: در میان ۶ هزار مربی، هزار مربی انتخاب شده و وارد دوره منطقه ای شدند که از میان آنها با توجه به آزمون های گرفته شده، ۵۰۰ مربی انتخاب شده و به مرحله سوم که دوره تکمیلی دوره تربیت مربی فرهنگ و اخلاق ورزش کشور است، راه یافتند.

به گزارش اخبارکار به نقل از ایسنا، حجت الاسلام علی احدی در اولین روز از دوره تکمیلی تربیت مربی فرهنگ و اخلاق ورزش کشور، ضمن خیر مقدم به مربیان ورزشی کشور گفت: ایده تربیت مربی فرهنگی ورزش کشور از سال ۱۴۰۰ شکل گرفت و بنا شد ۶ هزار مربی را در استان های مختلف آموزش دهیم.

وی افزود: در میان ۶ هزار مربی، هزار مربی انتخاب شده و وارد دوره منطقه ای شدند و که از میان آنها با توجه به آزمون های گرفته شده، ۵۰۰ مربی انتخاب شده و به مرحله سوم که دوره تکمیلی دوره تربیت مربی فرهنگ و اخلاق ورزش کشور است، راه یافتند.

احدی با بیان اینکه این دوره آخرین دوره از تربیت مربی فرهنگی در ورزش است، اظهار داشت: امروز اولین روز از دوره تکمیلی با حضور ۵۰۰ مربی انتخاب شده در ۲ بخش بانوان در فرهنگسرای آدینه و آقایان در فرهنگسرای بهمن در حال برگزاری است که پایان روز اول از مربیان حاضر نیز آزمون مجازی گرفته خواهد شد و در پایان دوره به مربیان گواهی اعطا خواهد شد.

در ادامه مدیرکل دفتر فرهنگی وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: وحید یامین پور، سینا کلهر، رضا شجیع و بنده نیز از اساتید این دوره از تربیت مربی فرهنگی در ورزش هستیم و  آزمون اصلی ۲ هفته آینده برگزار خواهد شد و به تمام افرادیکه در این آزمون پذیرفته شوند، کد آموزش وزارت ورزش و جوانان داده می‌شود  که می‌توانند پس از دریافت کد بعنوان استاد در دوره‌های اخلاق حاضر شوند.

لینک کوتاه : https://akhbarekar.ir/?p=11799

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.