• امروز : چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
4

نحوه استخدام فرزندان شهدا و جانبازان در دستگاه های دولتی و تعداد مجوز آنها مشخص شد

  • کد خبر : 10617
  • ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۴۹
نحوه استخدام فرزندان شهدا و جانبازان در دستگاه های دولتی و تعداد مجوز آنها مشخص شد
براساس بند "ج" ماده 87 قانون برنامه ششم توسعه و توافق بنیاد شهید و سازمان اداری و استخدای کشور به زودی 807 نفر از فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد به استخدام 11 دستگاه دولتی در می آیند.

به گزارش اخبارکار به نقل از سایت حیات، ۲۶۹۹۴ نفر از فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد به استخدام ۲۰ دستگاه اجرایی در می آیند. موضوعی که در راستای اجرای بند “ج”  ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه کشور اجرایی می شود.

در همین رابطه نیز سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران چندی پیش در گفتگو با خبرنگار اجتماعی حیات اعلام کرد، براساس بند “ج” ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه و توافق بنیاد شهید و سازمان اداری و استخدای کشور و موافقت سازمان برنامه و بودجه طی سال جاری، فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد می توانند پس از موفقیت در آزمون به استخدام ۲۰ دستگاه اجرایی کشور درآیند.

بر همین اساس ۱۲۰ نفر در وزارت نیرو، ۲۰۰ در سازمان هواشناسی، ۴۰ نفر در سازمان نقشه برداری، ۱۵ نفر در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ۱۲ نفر در دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری، ۱۷۰ نفر در دانشگاه فرهنگیان، ۱۶۵ نفر در سازمان پزشکی قانونی کشور، ۱۰ نفر در سازمان بازرسی کل کشور، ۵ نفر در دیوان عدالت اداری، ۲۰ نفر در سازمان تعزیرات حکومتی و ۵۰ نفر در شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور از طریق آزمون به استخدام در می آیند.

لینک کوتاه : https://akhbarekar.ir/?p=10617

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.