به گزارش پایگاه خبری اخبارکار به نقل از کاماپرس ۵ موقعیت شغلی برای استخدام در خانومی با حقوق توافقی به شرح ذیل معرفی شده اند:
استخدام منشی اداری
خانومی به دنبال استخدام منشی اداری با حداقل ۲ سال سابقه کاری مرتبط است. فرد مورد نظر شرکت در این موقعیت شغلی باید به امور اداری و آیین نگارش مکاتبات اداری مسلط بوده و توانایی برنامهریزی، سازماندهی، نظارت و کنترل بر امور دفتری را داشته باشد.
استخدام کارشناس برنامهریزی عملیات
خانومی همچنین به کارشناس برنامهریزی عملیات با ۲ سال سابقه کاری در گروه شغلی مشابه نیاز دارد. برای تصدی این شغل برخورداری از حداقل مدرک کارشناسی در رشتههای مرتبط با مهندسی صنایع الزامی بوده و فرد باید مواردی چون تهیه گزارشهای هفتگی، ماهیانه و دورهای و همکاری در تهیه بودجه سالیانه را بر عهده بگیرد.
استخدام کارشناس حسابداری خزانه
خانومی در موقعیت شغلی دیگری برای استخدام کارشناس حسابداری خزانه اقدام کرده است. برای شروع این همکاری فرد به بیش از ۳ سال سابقه کاری مرتبط نیاز داشته و باید بر اصول و مفاهیم و استاندارهای مرتبط حسابداری، امور و قوانین بانکی و انواع گزارشات خزانه داری مسلط باشد.
استخدام کارشناس تولید محتوا
خانومی به کارشناس تولید محتوا هم نیاز دارد. این کارشناس باید بر اصول نگارش فارسی مسلط بوده و از سطح زبان انگلیسی متوسط به بالا برخوردار باشد. از وظایف این فرد میتوان به درج با کالاهای درخواست شده در سیستم JIRA با مشخص کردن زمانبندی دقیق و تولید محتوای غنی برای کالاها اشاره کرد.
استخدام کارشناس مرکز تماس
خانومی برای پاسخگویی تماسهای ورودی مشتریان و حل مشکل آنها در کوتاهترین زمان، کارشناس مرکز تماس استخدام میکند. انجام تماس خروجی برای پیگیری موارد لازم، پاسخگویی تیکتهای ارسال شده و پاسخگویی چت آنلاین از دیگر وظایف این فرد به شمار میرود.