با توجه به رشد روزافزون این صنعت، اسنپ فود به دنبال جذب نیروهای جدید و متخصص در زمینههای مختلف است. از جمله موقعیتهای شغلی که در اسنپ فود قابل دسترس هستند، میتوان به پستهای راننده تحویل، کارشناس خدمات مشتریان، کارشناس بازاریابی و فروش و مدیریت سفارشات اشاره کرد.
کاماپرس در این گزارش ۵ موقعیت شغلی در اسنپ فود با حقوق توافقی را معرفی میکند.
استخدام سرپرست پشتیبانی پیکها
اسنپ فود به دنبال استخدام سرپرست پشتیبانی پیکها با بیش از ۳ سال سابقه کاری مرتبط است. فرد برای تصدی این شغل باید دارای مدرک فوق دیپلم و بالاتر در رشتههای مدیریت، روابط عمومی و یا سایر رشتههای مرتبط بوده و وظایفی چون نظارت و بررسی عملکرد کارشناسها و سرگروهها جهت اطمینان از انجام درست تسکها و رسیدن به تارگتهای تعیین شده را برعهده بگیرد.
استخدام کارشناس ارشد حقوقی
اسنپ فود همچنین به کارشناس ارشد حقوقی نیاز دارد. فرد برای شروع همکاری با اسنپ فود در این موقعیت شغلی باید به قوانین و مقررات امور حقوقی، سامانه عدل ایران و سامانه جامع اداره کار مسلط بوده و توانایی نگارش و بررسی اسناد حقوقی را داشته باشد. از وظایف این فرد میتوان به آماده سازی قراردادها منطبق با نیازهای کار و استانداردهای حقوقی شرکت اشاره کرد.
استخدام کارشناس ارشد فروش تلفنی
اسنپ فود کارشناس ارشد فروش تلفنی نیز استخدام میکند. در این شغل فرد باشد با حوزههای فروش و بازاریابی آشنا بوده و در مذاکره و فروش مهارت بالایی داشته باشد. مهارت مناسب در استفاده از مجموعه ابزارهای آفیس و گوگل نیز حائز اهمیت است. برقراری ارتباط محترمانه و حرفهای با وندورهای مورد هدف و مذاکره با آنها از وظایف این کارشناس محسوب میشود.
استخدام کارشناس ارشد مالی
در موقعیت شغلی بعدی اسنپ فود به دنبال استخدام کارشناس ارشد مالی (مالیاتی) است. فرد برای تصدی این شغل به ۳ سال سابقه کاری در گروه شغلی مشابه نیاز دارد و باید به گزارشات فصلی، تکمیل اظهارنامه مالیات عملکرد و اظهارنامه ارزش افزوده، سامانه مودیان و ارسال گزارشات، فرآیند رسیدگیهای بیمهای و مالیاتی کاملا تسلط داشته باشد.
استخدام کارشناس سیستمها و روشها
اسنپ فود برای استخدام کارشناس سیستمها و روشها نیز اقدام کرده است. این موقعیت شغلی در اسنپ فود وظایفی چون تجزیه و تحلیل فرآیندها در جهت شناسایی فرصتهای بهبود و باز طراحی آنها، شناسایی ریسکهای فرآیند، مدلسازی فرآیندها جهت پیاده سازی در BPMS و تعیین شاخصهای کنترلی برای فرآیندها و گزارش گیری از آنها را در بر میگیرد.