• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
5

۴۳۹ نفر در دانشگاه علوم پزشکی زنجان استخدام می شوند

  • کد خبر : 10392
  • ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴
۴۳۹ نفر در دانشگاه علوم پزشکی زنجان استخدام می شوند

به گزارش اخبارکار ، حسن بختیاری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از مجموع واجدین شرایط ۲۵۴ نفر در مشاغل حوزه درمان، ۱۲۱ نفر در حوزه بهداشت، ۵۰ نفر در حوزه فوریت‌های پزشکی و ۱۴ نفر در بخش اداری، مالی و پشتیبانی جذب خواهند شد. وی اضافه کرد: طبق پیش‌بینی‌ها زمان […]

به گزارش اخبارکار ، حسن بختیاری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از مجموع واجدین شرایط ۲۵۴ نفر در مشاغل حوزه درمان، ۱۲۱ نفر در حوزه بهداشت، ۵۰ نفر در حوزه فوریت‌های پزشکی و ۱۴ نفر در بخش اداری، مالی و پشتیبانی جذب خواهند شد.

وی اضافه کرد: طبق پیش‌بینی‌ها زمان اعلام نتایج اواخر آبان‌ امسال و برای مشاغل پزشک متخصص و دندانپزشک اواخر آذر خواهد بود.

این مسوول ادامه داد: در این آزمون به امتیاز همکارانی که در دوران کرونایی مشغول خدمت‌رسانی به هموطنان بوده‌اند، به ازای هرماه سابقه خدمت، ۲ درصد و حداکثر تا ۲۰ درصد اضافه می‌شود.

وی اظهار داشت: شیوه‌ نامه اعطای این امتیاز از طریق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به واحدهای تابعه ارسال شده است و داوطلبانی که در خوداظهاری نسبت به ثبت این امتیاز اقدام کرده‌اند می‌توانند نسبت به دریافت فرم امتیاز از واحد محل خدمت اقدام کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زنجان خاطر نشان کرد: کارت ورود به جلسه از روز سه‌شنبه ۲۵ مهر سال جاری بر روی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی قرار گرفته بود.

به گفته وی، آزمون مشاغل پزشک متخصص و دندانپزشک نیز روز جمعه ۲۶ آبان سال جاری برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://akhbarekar.ir/?p=10392

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.