• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
2

کلاهبرداری به بهانه استخدام در سوادکوه

  • کد خبر : 9642
  • ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۵
کلاهبرداری به بهانه استخدام در سوادکوه

به گزارش اخبارکار به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرهنگ عبدالله اکبری گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان شهر زیراب و ارائه شکایت مبنی بر اینکه شخصی به بهانه استخدام وی در اداره راه آهن شمال مبلغ ۳۱۰ میلیون ریال دریافت نموده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان […]

به گزارش اخبارکار به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرهنگ عبدالله اکبری گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان شهر زیراب و ارائه شکایت مبنی بر اینکه شخصی به بهانه استخدام وی در اداره راه آهن شمال مبلغ ۳۱۰ میلیون ریال دریافت نموده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با هماهنگی قضائی و با بررسی‌های صورت گرفته کارآگاهان توانستند متهم را که یک کلاهبردار حرفه‌ای و سابقه دار بوده را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی سوادکوه گفت: در تحقیقات به عمل آمده متهم به بزه ارتکابی خود و ۳ پرونده دیگر کلاهبرداری در استان‌ها و شهرستان همجوار اعتراف کرده است.

سرهنگ اکبری با اشاره به اینکه متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد، خاطر نشان کرد: شهروندان مراقب باشند در صورتی که از آنان به بهانه استخدام در شرکت‌ها و ادارات دولتی و معافیت معاینه پزشکی کلاهبرداری شده برای طرح شکایت به پلیس آگاهی شهرستان سوادکوه مراجعه کنند.

لینک کوتاه : https://akhbarekar.ir/?p=9642

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.