• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
2
بخشایش پس از قرائت گزارش وزیر نفت درمورد آخرین وضعیت تولید بنزین و گازوئیل در کشور؛

چرا استخدام‌ها در وزارت نفت در انحصار عده‌ای خاص درآمده است؟

  • کد خبر : 18177
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۷
چرا استخدام‌ها در وزارت نفت در انحصار عده‌ای خاص درآمده است؟
نماینده مردم اردستان در مجلس گفت: وزارت نفت باید درخصوص استخدام‌های بی‌ضابطه در وزارت نفت در دوران مسئولیتشان توضیح دهند که چرا استخدام‌ها در وزارت نفت در انحصار عده‌ای خاص درآمده است در حالی که ما نخبگان زیادی در کشور داریم که در اثر بی‌عدالتی‌ها مجبور به مهاجرت هستند.

به گزارش پایگاه خبری اخبارکار به نقل ازخبرگزاری خانه ‌ملت، احمد بخشایش اردستانی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۳۰ خردادماه) مجلس شورای اسلامی، با اشاره به گزارش وزیر نفت در جلسه علنی امروز گفت: وزارت نفت باید درخصوص استخدام‌های بی‌ضابطه در وزارت نفت در دوران مسئولیتشان توضیح دهند که چرا استخدام‌ها در وزارت نفت در انحصار عده‌ای خاص درآمده است در حالی که ما نخبگان زیادی در کشور داریم که در اثر بی‌عدالتی‌ها مجبور به مهاجرت هستند. آقای وزیر باران باشید و بر سر همه ببارید.

نماینده مردم اردستان در مجلس ادامه داد: تفاوت فروش قیمت نفت خام با قیمت فوب خلیج فارس چیست و به چه دلیل همه سازمان‌ها و نهادها نفت را می‌فروشند و برای تخفیف قیمت رقابت می‌کنند.

وی تصریح کرد: پول دلاری فروش محصولات پتروشیمی آیا به کشور بازمی‌گردد و وزارت نفت بر این موضوع اشراف و نظارت دارد یا خیر و لازم است این موضوع مورد پاسخ وزیر قرار گیرد. همچنین وزیر محترم نفت بگویند چه اقدامی برای ساختمانی که توسط کرسنت در لندن تصرف شده و از اموال جمهوری اسلامی ایران بود، انجام دادند

لینک کوتاه : https://akhbarekar.ir/?p=18177

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.