• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
6
استخدام اینفلوئنسر خارجی برای تبلیغ ایران؛

پلمب‌های گسترده به گردشگری آسیب زده/ «گردشگر خارجی که بله و ایتا ندارد»

  • کد خبر : 13132
  • ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۶
پلمب‌های گسترده به گردشگری آسیب زده/ «گردشگر خارجی که بله و ایتا ندارد»
یک کارشناس میراث فرهنگی و گردشگری به خبرآنلاین می گوید: اگر برخی مشکلات گردشگری مانند فیلترینگ، پوشش گردشگری، حمل و نقل بین المللی و رزرو هتل، امنیت گردشگران و دریافت کارت های اعتباری بین المللی برطرف شود، حضور تأثیرگذاران گردشگری بسیار مفید است. حل نشده، تبلیغات اینفلوئنسرهای گردشگری ضد تبلیغات خواهند شد.

به گزارش اخبارکار ، ایران به دلیل تمدن غنی با جاذبه های طبیعی و تاریخی مقصد خوبی برای گردشگران است. بدون شک جذب هرچه بیشتر گردشگران خارجی می تواند درآمدهای ارزی صنعت گردشگری را افزایش دهد، اما ورود گردشگران خارجی به ایران در سال های گذشته همواره با مشکلاتی مواجه بوده است. وجود شبکه های اجتماعی از موضوع پوشاک باعث دور شدن این صنعت از ایران شده است اما اکنون مدیران وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چاره ای برای بازگشت این گردشگران به کشور اندیشیده اند. .

در همین راستا علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی از ورود اینفلوئنسرهای گردشگری به ایران خبر داد و گفت: ۲۰ اینفلوئنسر از کشورهایی مانند چین، مالزی و برزیل برای تولید به ایران می آیند. محتوای گردشگری و گروه های رسانه ای هم به ایران می آیند، ما می آوریم، این کار مستمری است که همیشه انجام می شود.همچنین چندی پیش یک بازیگر بالیوودی به ایران آمد و یک جلسه رسانه ای برگزار کرد.

لینک کوتاه : https://akhbarekar.ir/?p=13132

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.