برخی از افرادی که در یک هتل یا آژانس مسافرتی استخدام میشوند، اغلب از خدمات ترجمه معتبر استفاده میکنند و شک دارند که کدام زبان بیشترین مزیت را برای پیشرفت در حرفهشان به همراه خواهد داشت. پرتقاضاترین زبان ها در بخش گردشگری و هتلداری کدامند؟
چه زبان های دیگری بعد از انگلیسی در میان گردشگران محبوبیت دارد؟
انگلیسی رایج ترین زبان در جهان است. این یکی از دلایلی است که باعث می شود فعالیت های تجاری کارگران را به یادگیری زبان انگلیسی بخصوص در صنعت گردشگری و هتلداری ملزم کند. این زبانی است که اکثریت مردم بر آن مسلط هستند و بنابراین، زبانی است که بسیاری در هنگام بازدید از کشورهای دیگر با آن ارتباط برقرار می کنند. برای اکثر کشورهای غیر انگلیسی زبان، انگلیسی یک زبان ضروری و ضروری برای کار حرفه ای در بخش گردشگری است.
چه زبان های دیگری در صنعت مورد تقاضا هستند؟
اسپانیایی
اسپانیایی یکی دیگر از رایج ترین زبان ها در سراسر جهان است و بنابراین در صنعت گردشگری و مهمان نوازی تقاضای زیادی دارد. این امر به ویژه در مورد کسانی که می خواهند شغل خود را در سایر کشورهای اسپانیایی زبان و حتی در کشورهایی که انگلیسی غالب است، مانند ایالات متحده، پیشرفت کنند، صادق است.
ماندارین چینی
مانند اسپانیایی، چینی ماندارین یکی دیگر از زبانهایی است که اکثریت مردم به آن تسلط دارند. طبیعی است که این زبان یکی از پرتقاضاترین زبان ها برای بخش گردشگری است، چه برای کار در کشورهای آسیایی و چه در کشورهایی که تعداد زیادی گردشگر از آسیا را پذیرا هستند. چین یکی از قدرت های جهانی است و نقش پیشرو در اقتصاد جهان ایفا می کند، بنابراین ایده بسیار خوبی است که برای پیشرفت در حرفه حرفه ای خود زبان چینی ماندارین را یاد بگیرید.
آلمانی
آلمانی زبان دیگری است که برای کار در بخش گردشگری و هتلداری به ویژه در اروپا باید تسلط داشت. سال به سال، هزاران آلمانی از اکثر مقاصد اروپایی دیدن می کنند تا از روزهای گرم تابستان، اسکی یا گشت و گذار استفاده کنند. این یک فرصت بسیار خوب برای کسانی است که به آلمانی به عنوان یک زبان خارجی تسلط دارند. علاوه بر این، آلمان یکی دیگر از کشورهایی است که در سناریوی اقتصاد جهانی نقش پیشرو دارد، هیچ چیز بهتر از دانستن نحوه صحبت کردن به این زبان برای به دست آوردن فرصت های شغلی جدید نیست.
فرانسوی
در نهایت، فرانسوی یکی دیگر از زبانهای مورد تقاضا در صنعت گردشگری و مهماننوازی است. این زبان همچنین زبانی است که در بسیاری از کشورهای جهان از آسیا گرفته تا کانادا صحبت می شود، بنابراین یادگیری آن فرصت خوبی برای یافتن شغل مرتبط با گردشگری است.