• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
5
مدیرکل بهزیستی مازندران اعلام کرد:

پرداخت ۹۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به معتادان رهایافته از اعتیاد

  • کد خبر : 3891
  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۱
پرداخت ۹۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به معتادان رهایافته از اعتیاد
مدیرکل بهزیستی مازندران با اشاره به اقدامات انجام شده در درمان معتادان گفت: ۹۳ میلیارد تومان تسهیلات تاکنون برای اشتغال‌زایی معتادان رهایافته از بند اعتیاد پرداخت شد.

به گزارش اخبارکار به نقل از خبرگزاری تسنیم از ساری، فریبا بریمانی امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: سازمان بهزیستی اولین دستگاهی بود که وارد حوزه مبارزه با اعتیاد شده و در این حوزه فعالیت می‌کند. 

وی با بیان اینکه درمان اعتیاد کاری سخت و دشوار است، افزود: ممکن است فردی بارها درمان شود و باز به اعتیاد روی آورد از این‌رو سعی می‌کنیم برنامه‌های درمان اعتیاد را در راستای آگاه‌سازی و آموزش دنبال کنیم و تیم شورایی استان نیز از این رویکرد بسیار استقبال کردند. 

مدیرکل بهزیستی مازندران با تاکید بر اینکه همیشه پیشگیری بر درمان اولویت دارد، تصریح کرد: در حوزه درمان ۱۵۵ مرکز درمان اعتیاد در استان فعال است که شامل ۵۸ مرکز سرپایی، ۵۶ کمپ، یک مرکز ماده ۱۶ برای معتادان متجاهر و یک مرکز درمان اعتیاد می‌شود. 

بریمانی ادامه داد: در سال گذشته ۲۹ هزار نفر در مراکز درمانی استان جهت ترک اعتیاد اقدام کردند.

وی با اعلام اینکه سهمیه مرکز ماده ۱۶ استان برای درمان معتادان از ۲۰۰ نفر به ۳۰۰ نفر افزایش یافت،گفت: افرادی که اعتیاد دارند می‌توانند در این مرکز حمایت و درمان شوند. 

مدیرکل بهزیستی مازندران افزود: در سال گذشته سهمیه تسهیلات در مازندران ۵ درصد بود، اما با رایزنی‌های انجام شده توانستم این مقدار را به ۲۰ درصد و رقمی بالغ بر ۹۳ میلیارد تومان برسانیم. 

بریمانی بیان کرد: سازمان بهزیستی در تمامی موارد پیشگیری و درمان طبق رهنمودهای رهبر انقلاب عمل می‌کند و امیدواریم با حمایت‌های استاندار و همکاری دیگر دستگاه ها بتوانیم خدمات بهتری ارائه دهیم.

لینک کوتاه : https://akhbarekar.ir/?p=3891

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.