• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
6

ورشکستگی مراکز نگهداری از سالمندان در ژاپن به دلیل تورم

  • کد خبر : 5930
  • ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳
ورشکستگی مراکز نگهداری از سالمندان در ژاپن به دلیل تورم
بر اساس نظرسنجی های صورت گرفته، به دلیل افزایش تورم و بالارفتن هزینه های آب و برق، حدود ۲۷ درصد از مراکز نگهداری از سالمندان و سایر خدمات مرتبط با این مشاغل در ژاپن با خطر ورشکستگی روبرو شده اند.

به گزارش روز شنبه اخبارکار به نقل از ایرنا به نقل از پایگاه خبری کیودو، به گفته مقامات انجمن ارائه‌دهندگان مراقبت‌های پرستاری مینکایکو در ژاپن، امکانات مراقبت‌های پرستاری نمی‌توانند مانند سایر شرکت‌ها، افزایش هزینه‌ها را جبران کند و این مساله تاثیر شدیدی بر مصرف‌کنندگان گذاشته است و موجبات ورشکستگی مشاغل مرتبط با آن را فراهم آورده است.

دست کم یک هزار و ۵۰۰ مرکز مربوط به نگهداری از سالمندان و مشاغل وابسته آن جزو این انجمن هستند و با مشکلاتی مشابه در حال دست و پنجه نرم کردن هستند.

برخی از مراکز سالمندان با تعدیل نیرو، کاهش پرسنل یا به تعویق انداختن استخدام به دلیل قیمت‌های بالا مواجه شده اند.

از دیگر سو، این مساله سبب افزایش نگرانی به دلیل کاهش کیفیت خدمات مراقبت‌های پرستاری شده است، زیرا برخی از این مراکز با تعدیل نیرو، کاهش پرسنل یا به تعویق انداختن استخدام به دلیل قیمت‌های بالا شده اند.

نتایج برآمده از این نظرسنجی همچنین نشان می دهد دست کم بیش از ۹۰ درصد از این مراکز با افزایش هزینه ها و بالا رفتن قیمت تسهیلات ارائه شده روبرو شده اند.

بر اساس این نظرسنجی، حدود ۱۶.۲ درصد از این مراکز نیز شمار کارکنان خود را تقلیل داده و استخدام های جدید را به حال تعلیق درآورده اند.

لینک کوتاه : https://akhbarekar.ir/?p=5930

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.