• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
4
معاون استاندار ایلام:

نیروهای بومی اولویت استخدام ۱۰۰۰ نفر نیروی مورد نیاز پتروشیمی هلیلان هستند

  • کد خبر : 6598
  • ۲۳ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۶
نیروهای بومی اولویت استخدام ۱۰۰۰ نفر نیروی مورد نیاز پتروشیمی هلیلان هستند
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام با بیان اینکه تسهیلات پتروشیمی هلیلان به ۱۰ هزار میلیارد ریال افزایش می‌یابد، گفت: مشکل برق این مجتمع صنعتی نیز برطرف شد.

به گزارش اخبارکار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، شهریار عباسی روز ‘پنجشنبه گذشته در نشست بررسی و رفع موانع پتروشیمی هلیلان با حضور مدیرکل صمت استان، مدیرکل دفتر امور اشتغال و سرمایه گذاری استانداری ایلام، مدیریت امور اراضی استان و مدیرعامل پتروشیمی هلیلان ضمن تشریح برخی عملیات فنی درجهت راه اندازی کارخانه پتروشیمی افزود:پس از آغاز عملیات اجرایی پتروشیمی هلیلان، اولویت استخدام و بکارگیری با نیروی بومی است و بر این مهم با جدیت نظارت می‌شود.

گفتنی است پتروشیمی هلیلان در زمان بهره‌برداری حدود ۷۰۰ نفر و زمان بهره‌برداری از نیروگاه پتروشیمی ۳۰۰ نفر دیگر مشغول بکار می شوند. هم‌اکنون ۴۰ نفر در این مجموعه مشغول فعالیت هستند.

در پایان این نشست مصوب شد در راستای تسریع در شروع عملیات اجرایی پتروشیمی هلیلان و کاهش هزینه‌ها مجوز تغییر کاربری با حداکثر تخفیفات قانونی در دو بخش نیروگاه و پتروشیمی صادر گردد و میزان برق مصرفی از ۲۵۰ کلیوات به ۹۰۰ کیلووات در زمان ساخت با ارائه طرح توجیهی واقتصادی به شرکت توزیع نیروی برق استان توسط مدیریت پتروشیمی هلیلان در دستور کار قرار گیرد. ‌ ‌

لینک کوتاه : https://akhbarekar.ir/?p=6598

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.