• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
6

نمایشگاه هفته مشاغل در علی‌آبادکتول افتتاح شد

  • کد خبر : 16345
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۱
نمایشگاه هفته مشاغل در علی‌آبادکتول افتتاح شد
نمایشگاه هفته مشاغل و آثار و توانمندی‌های دانش آموزان در علی‌آبادکتول افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری اخبارکار به نقل از خبرگزاری فارس از علی‌آبادکتول، نمایشگاه هفته مشاغل صبح امروز در مدرسه حاج قاسم عاشوری با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان علی‌آبادکتول و جمعی از مسئولان افتتاح شد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان علی آبادکتول در این آیین اظهارکرد: نمایشگاه هفته مشاغل نقش مهمی در هدایت تحصیلی دانش آموزان موثر دارد.
سیدعبدالله سیدکتولی افزود: خروجی آموزش و پرورش باید به این صورت باشد که هر دانش آموز یک مهارت را آموخته باشد.گفتنی است که دو نقطه برای نمایشگاه مشاغل و ارائه دست‌سازه‌ها و آثار دانش‌آموزان شهرستان علی آبادکتول در نظر گرفته شده که شامل مدرسه حاج قاسم عاشوری (تولیدات دختران) و هنرستان کشاورزی امام خمینی(ره) حاجیکلاته برای آثار دانش آموزان پسر است.
در مدرسه حاج قاسم عاشوری، آثار دانش‌آموزان ۶ هنرستان دخترانه شامل حاج قاسم عاشوری، حضرت مریم، مجتهده امین، ام ابیها، گامی نو و فردوسی به معرض نمایش درآمدهاست. این نمایشگاه به معرفی مشاغل و رشته‌های خیاطی، آشپزی، مدیریت خانواده، معماری، طراحی دوخت، عکاسی و نقاشی می‌پردازد. در هنرستان حاجیکلانه هم آثار پنج هنرستان، شامل شهید رجایی، امام خمینی(ره)، شهید چمران، دکتر حسابی و شهدای شیرنگ به نمایش درآمده است.

آثار در معرض دید این نمایشگاه در رشته‌های چوب، امور دامی و باغی، ماشین آلات، مکانیک، مانیک تراکتور، الکتروتکنیک، تاسیسات و غیره است.این نمایشگاه از روز دوشنبه تا چهارشنبه از ساعت هشت صبح تا ۱۲.۳۰ دایر است.شهرستان علی آباد‌کتول ۱۷۰ دانش‌آموز در رشته کشاورزی دارد.

لینک کوتاه : https://akhbarekar.ir/?p=16345

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.