• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
6

معافیت سربازی برای امدادگران و نجاتگران هلال احمر در زنجان

  • کد خبر : 9944
  • ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱
معافیت سربازی برای امدادگران و نجاتگران هلال احمر در زنجان

به گزارش اخبارکار به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای زنجان ؛مدیر عامل جمعیت هلال احمراستان زنجان گفت: اعضای جمعیت هلال احمر (امدادگران و نجات گران) به ازای هر سال خدمت خود در این سازمان، مشمول کسر خدمت ازای هر سال فعالیت نجاتگران یک تا ۲ ماه از خدمت سربازی آنها کسر شود. هاشمی افزود […]

به گزارش اخبارکار به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای زنجان ؛مدیر عامل جمعیت هلال احمراستان زنجان گفت: اعضای جمعیت هلال احمر (امدادگران و نجات گران) به ازای هر سال خدمت خود در این سازمان، مشمول کسر خدمت ازای هر سال فعالیت نجاتگران یک تا ۲ ماه از خدمت سربازی آنها کسر شود.معافیت سربازی برای امدادگران و نجاتگران هلال احمر در زنجان

هاشمی افزود : تخصیص این میزان حق ثبت به هلال احمر حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی را می‌طلبد.

وی یادآوری کرد: قانون در اساسنامه خلاء دارد که باید تخصیص ۴۲ درصد از نیم درصد حق ثبت اسناد رسمی به هلال احمر انجام شود.

هاشمی تاکیدکرد: با تحقق حق ثبت به هلال احمر اعتبارات این مجموعه افزایش یافته و به لحاظ تجهیزات و خودرویی وضعیت مناسبی خواهد داشت.

وی به ماده ۲۳ اساسنامه جمعیت هلال‌احمر اشاره کرد و ادامه داد: تقاضا داریم این ماده اصلاح شود چرا که بر اساس آن دریافت حقوق به تبعیت از قانون استخدام کشوری است که دریافتی‌ها بسیار پایین است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: انتطار می‌رود حقوق کارکنان هلال احمر بر اساس قانون خاص تعیین شود که با تحقق این مهم جهشی در دستمزد، رفاه و معیشت پرسنل ایجاد خواهد شد.

هاشمی تاکید کرد: انتطار داریم نمایندگان مجلس از این طرح حمایت کنند چرا که نیرو‌های هلال احمر زحمتکش و فعال برای آرایه خدمات به هموطنان هستند.

لینک کوتاه : https://akhbarekar.ir/?p=9944

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.