• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
3

شرکت ۴۹۷ نفر در آزمون استخدامی استان اصفهان

  • کد خبر : 18046
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۵
شرکت ۴۹۷ نفر در آزمون استخدامی استان اصفهان
آزمون استخدامی ۶ دستگاه اجرایی استان در قالب طرح «شهید زین‌الدین» (مرحله دوم) امروز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری اخبارکار به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اصفهان گفت: ۴۹۷ نفر امروز در آزمون استخدامی ۶ دستگاه اجرایی استان در قالب طرح «شهید زین‌الدین» در دانشگاه «شهید اشرفی اصفهانی» در شهر اصفهان شرکت کردند.
محمدرضا قاسمی با بیان اینکه تعداد داوطلبان ثبت نام شده در این آزمون ۶۰۱ نفر بود، ادامه داد: ۴۹۷ نفر از آنها امروز در آزمون شرکت کردند.
وی با اشاره به اینکه ۶۷ درصد داوطلبان مرد و ۳۳ درصد زن هستند، گفت: این آزمون با هدف استخدام ۱۰۴ نفر در اداره‌های «تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «صنعت، معدن و تجارت»، جهاد کشاورزی، «میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری»، راه و شهرسازی و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اصفهان برگزار شد.
قاسمی اضافه کرد: ۲۶ سهمیه نیز مربوط به استانداری و فرمانداری هاست که آزمون آن متعاقبا و همراه با سایر استانداری‌ها در سراسر کشور برگزار می‌شود.
رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اصفهان ادامه داد: همچنین ۲۰ سهمیه مربوط به جذب نخبگان و بکارگیری در پست‌های مدیریتی است که فرایند جذب آنها بر اساس شیوه‌نامه‌های مربوطه صورت می‌گیرد.

«شهید زین‌الدین» یکی از طرح‌های دولت سیزدهم به‌منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز و تحول آفرین در دستگاه‌های اجرایی و در قالب برنامه‌های توسعه است.
کارکنان دولت در دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان حدود ۱۱۰ هزار نفر هستند.

لینک کوتاه : https://akhbarekar.ir/?p=18046

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.