• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
3

شرکت‌های تعاونی تامین نیاز مشاغل خرد و خانگی در خراسان‌شمالی تشکیل می‌شود

  • کد خبر : 6161
  • ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۲
شرکت‌های تعاونی تامین نیاز مشاغل خرد و خانگی در خراسان‌شمالی تشکیل می‌شود

به گزارش اخبارکار به نقل از خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز مهدی اسلام‌خواه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: توسعه اشتعال با بهره‌مندی از ظرفیت مشاغل خرد و خانگی یکی از مهم‌ترین اولویت‌های دولت در راستای ایجاد اشتغال بوده و بهبود و توسعه اشتغال پایدار در استان را […]

به گزارش اخبارکار به نقل از خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز مهدی اسلام‌خواه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: توسعه اشتعال با بهره‌مندی از ظرفیت مشاغل خرد و خانگی یکی از مهم‌ترین اولویت‌های دولت در راستای ایجاد اشتغال بوده و بهبود و توسعه اشتغال پایدار در استان را فراهم خواهد کرد.

وی گفت: تأمین نیازهای مشترک اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی اعضا و کمک به تحقق عدالت اجتماعی به‌منظور تهیه مواد اولیه کالاها، وسایل، ابزار و دیگر نیازمندی‌های اعضا در قالب تعاونی‌های تأمین نیاز مشاغل خانگی محقق می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌شمالی افزود: شرکت‌های تعاونی‌ تأمین نیاز باهدف ترویج و تحکیم مشارکت، همکاری و تعاون عمومی و تأمین نیازهای مشترک اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی اعضا و کمک به تحقق عدالت اجتماعی به‌منظور تهیه مواد اولیه کالاها و دیگر نیازمندی‌های اعضا تشکیل می‌شوند.

اسلام‌خواه ادامه داد: این تعاونی‌ها می‌توانند در صورت امکان وسایل، تجهیزات، ماشین‌آلات و دیگر نیازمندی‌های خود و اعضا را بر اساس موضوع فعالیت به شکل مقرون‌به‌صرفه تأمین کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال جامعه از مشاغل خانگی و کسب درآمد و بهبود اقتصاد خانواده‌ها رویکرد ایجاد توسعه و حل مشکلات پیش روی این‌گونه ایجاد اشتغال‌ها می‌باشد.

این مقام مسئول تصریح کرد: در همین رابطه با تجمیع سرمایه‌ها و توانمندی‌ها بومی در قالب تعاونی‌ها با ایجاد شبکه و حلقه‌های زنجیره‌ای در حوزه‌های مختلف و جلب مشارکت‌های اجتماعی، ظرفیت بهبود فضای کسب‌وکار و توسعه تولید و اشتغال را در استان خراسان شمالی افزایش‌خواهیم داد.

لینک کوتاه : https://akhbarekar.ir/?p=6161

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.